تریلر فیلم 2073 منتشر شد

کارگردان بریتانیایی، «آسیف کپاڈیا» که به خاطر آثار روایی و مستنداتش شناخته شده است، از تریلر فیلم 2073 جدیدترین آثار سینمایی‌اش رونمایی کرد.

او در فیلم 2073، این دو فرم را با هم ترکیب می‌کند تا نگاهی هولناک به آینده‌ای که ممکن است از حال حاضر ناشی شود، بیندازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم 2073 منتشر شد

«کپاڈیا» که با فیلم‌های داستانی همچون جنگجو و همچنین سریال مغز شکارچی در نتفلیکس و مستندهای بیوگرافی سنا و امی شناخته می‌شود، در این اثر جدید خود تلاش دارد تا شکاف بین این دو ژانر را پر کند.

2073 با بازیگری «سامانتا مورتون»، «نائومی آکی» و «هکتور هیور» و همچنین استفاده از فیلم‌های آرشیوی از دوران حاضر و مصاحبه با چهره‌های واقعی مانند «ماریا رسّا»، «کارول کَدوالادر»، «رانا آیوب» و «بن رودز»، این هشدار از آینده‌ای احتمالی و دیستوپیک را به تصویر می‌کشد و مسیری که ما را به آنجا رسانده است، بررسی می‌کند.

این فیلم الهام‌گرفته از فیلم کوتاه فرانسوی 1962، «لا ژته» است که به عنوان پایه‌ای برای سریال 12 میمون، اثر «تری گیلیام» با بازی «بروس ویلیس» و «برد پیت» نیز عمل کرده است.

تریلر 2073 در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم ونیز 2024 به نمایش در آمد و توسط نیون توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تریلر چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Indie Wire


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *