هزینه ساخت فیلم Knives Out 3 لو رفت

به تازگی TheInSneider گزارش داده است که هزینه تولید فیلم Knives Out 3 (چاقوکشی یا همان چاقوهای بی‌غلاف) حدود 5 برابر بیشتر از نسخه اصلی بود.

این مبلغ زیادی برای یک پلتفرم استریمینگ است که به‌تازگی اعلام کرده بود قصد دارد هزینه‌های خود را کاهش دهد. فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery با بودجه‌ای معادل 210 میلیون دلار ساخته شده است. آیا این فیلم قرار است گران‌ترین فیلم جنایی-معمایی ساخته شده تا به امروز باشد؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هزینه ساخت فیلم Knives Out 3 چقدر است؟

بازیگرانی که در فیلم چاقوکشی 3 حضور دارند شامل «دنیل کریگ»، «جرمی رنر»، «جاش برولین»، «گلن کلوز»، «جاش اوکانر»، «کیلی اسپینی»، «اندرو اسکات»، «کری واشنگتن» و دیگران هستند.

به‌تازگی اولین تصویر از «بنوآ بلانک» با بازی «دنیل کریگ» منتشر شد. او اکنون با موی بلند در یک تصویر سیاه و سفید دیده می‌شود، در حالی که لباس شیک همیشگی خود را بر تن دارد. این یک ظاهر جدید برای شخصیت اصلی یک فرانچایزی است که تلاش می‌کند با هر فیلم جدید خود را بازآفرینی کند.

فیلم Knives Out 3

جزئیاتی از داستان سومین قسمت از مجموعه Knives Out هنوز فاش نشده است و احتمالاً تا زمان اکران آن که هنوز مشخص نیست، اطلاعات زیادی به‌دست نخواهیم آورد. حدس زده شده مانند دو قسمت اول، این فیلم هم اولین نمایش جهانی خود را در TIFF در پاییز 2025 خواهد داشت.

در مارس 2021، «نتفلیکس» حقوق دو دنباله از Knives Out را با پرداخت مبلغ سنگینی به ارزش 450 میلیون دلار به‌دست آورد؛ Glass Onion در سال 2022 اولین نسخه از این دنباله‌ها بود و این فیلم جدید، آخرین آن خواهد بود، مگر اینکه «نتفلیکس» قرارداد «رایان جانسون» را بیشتر تمدید کند که با توجه به محبوبیت این فیلم‌ها، جای تعجب نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم چاقوکشی 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *