ویدیوی جورج کلونی و برد پیت روی فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز 2024

حضور جورج کلونی و برد پیت در هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز برای نمایش فیلم جدیدشان گرگ‌ها به یکی از مهم‌ترین اتفاقات جشنواره تبدیل شد.

این دو بازیگر سرشناس که برای اکران فیلم اکشن کمدی خود به ونیز آمده بودند، به دلیل استقبال گسترده هواداران، باعث تأخیر در اکران فیلم شدند. بر اساس گزارش ورایتی، فیلم با بیش از 30 دقیقه تأخیر به نمایش درآمد

این تأخیر به دلیل تعامل گرم و صمیمانه «کلونی» و «پیت» با طرفدارانشان روی فرش قرمز بود. پس از ورود به سالن نمایش، این دو بازیگر با هواداران خود به عکس گرفتن و امضا دادن ادامه دادند که باعث ایجاد شور و هیجان در میان حاضران شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جورج کلونی و برد پیت در جشنواره فیلم ونیز 2024

در زمان آغاز اکران، هرج و مرج در سالن به اوج خود رسید، زیرا هواداران بدون بلیت سعی داشتند راهی برای ورود به سالن پیدا کنند. با وجود تأخیر، نمایش فیلم با استقبال همراه بود و پس از پایان فیلم، حاضران به مدت 4 دقیقه ایستاده دو بازیگر محبوب خود را تشویق کردند. این زمان به دلیل محدودیت‌های امنیتی کمتر از حد انتظار بود و حاضران مجبور به ترک سریع‌تر سالن شدند.

کارگردان و نویسنده فیلم گرگ‌ها، «جان واتس» که پیش‌تر فیلم‌های مرد عنکبوتی را ساخته بود، به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست در این مراسم حضور یابد. در این فیلم، «کلونی» و «پیت» نقش دو کارچاق‌کن حرفه‌ای را ایفا می‌کنند که مجبور به همکاری در یک ماموریت مشترک می‌شوند. همچنین، «امی رایان»، «آستین آبرامز» و «پورنا جاگاناتان» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اپل، تهیه‌کننده این فیلم، اعلام کرده است که دنباله‌ای برای گرگ‌ها با کارگردانی «واتس» و حضور دو بازیگر اصلی در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور جورج کلونی و برد پیت در جشنواره فیلم ونیز 2024 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *