تریلر فیلم Nightbitch منتشر شد

تریلر فیلم Nightbitch نشان داد که این اثر، به کارگردانی «ماریل هلر» به طور توجیه‌پذیری دیوانه‌وار به تصویر کشیده شده است و باید منتظر آن ماند.

فیلم Nightbitch که با بازیگری «امی آدامز» ساخته شده، در سال گذشته غیبت چشمگیری در جشنواره‌های پاییزی داشت و مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده است. در ماه ژوئیه 2020، شرکت Annapurna Pictures حق نشر رمان debut «رچل یودور» که Nightbitch نام داشت را به دست آورد و سپس این فیلم توسط Searchlight از Annapurna خریداری شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Nightbitch منتشر شد

فیلم جدید سگ شب بر اساس خلاصه رسمی داستان، به زندگی یک هنرمند می‌پردازد که برای مراقبت از فرزند خود، شغلش را موقتاً کنار می‌گذارد. او که به دنبال فصلی جدید در زندگی‌اش است، با چرخشی سوررئال مواجه می‌شود و غریزه‌های مادری‌اش به شکلی عجیب و غریب به صورت رفتاری شبیه به یک سگ بروز می‌کند.

«امی آدامز» در این فیلم نقش اصلی را بازی می‌کند و بازیگرانی همچون «اسکوت مک‌نایری»، «مری هولند»، «جسیکا هارپر»، «زوئی چاو»، «الا توماس»، «استیسی سوئیفت»، «آرچانا راجان»، «آدرین رز وایت»، «داریوس د لا کروز» و «روزلین جنتل» او را همراهی می‌کنند.

این فیلم که در ابتدا قرار بود به صورت مستقیم در پلتفرم هولو (Hulu) پخش شود، اما در نهایت در تاریخ 6 دسامبر 2024 (16 آذر 1403) توسط شرکت سرچ‌لایت به‌طور گسترده در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم سگ شب چه بود؟ با توجه به تریلر، آیا این فیلم می‌تواند موفق باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *