تاریخ و ساعت پخش سریال در خانه از شبکه آی فیلم مشخص شد

به تازگی ساعت پخش سریال در خانه ، یکی از آثار محبوب تلویزیون، توسط روابط عمومی شبکه آی‌فیلم به همراه تاریخ پخش آن اعلام شد.

به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال محبوب و خاطره‌انگیز در خانه که محصول سال 1365 است، از 19 شهریور ماه روی آنتن این شبکه خواهد رفت. این مجموعه تلویزیونی که به کارگردانی «بیژن بیرنگ» و «مسعود رسام» ساخته شده، جایگزین سری سوم سریال عملیات 125 می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال در خانه

در خانه که نخستین بار از شبکه دو سیما پخش شده بود، داستان روزمره زندگی سه پسربچه به نام‌های «جواد»، «محسن» و «مرتضی» را روایت می‌کند. خانواده «جواد» در خانه «عزیز خانم» (با بازی شهلا ریاحی) مستأجر هستند و «محسن» و پدرش آقای «خورشیدی» (با بازی اکبر عبدی) نیز همسایه دیوار به دیوار آنها هستند. ماجراهای این سه کودک و واکنش‌های اطرافیانشان، محور اصلی داستان‌های این سریال است.

ساعت پخش سریال در خانه
ساعت پخش سریال در خانه

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به زنده‌یاد «شهلا ریاحی»، «اکبر عبدی»، «آرش محمودی»، «رویا افشار»، «اسماعیل پوررضا»، «بابک بادکوبه»، «محمد چراغعلی»، «اسماعیل محرابی»، «ابوالفضل قاسمی» و «عزیز هنرآموز» اشاره کرد.

تاریخ پخش سریال در خانه برای 19 شهریور ماه هر روز ساعت 18 از شبکه آی‌فیلم فارسی برنامه ریزی شده است و بازپخش آن نیز در ساعت‌های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال در خانه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *