ویدیویی از حضور نیکول کیدمن در فرش قرمز فیلم بیبی گرل

اخیراً ویدئویی از حضور نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در فرش قرمز فیلم بیبی گرل (Baby Girl)، جدیدترین اثر این بازیگر در سال 2024 منتشر شد.

فیلم Baby Girl 2024 به عنوان یک فیلم مهیج و اروتیک به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی «هلینا رین» شناخته می‌شود. این فیلم با حضور «نیکول کیدمن»، یکی از ستارگان برجسته هالیوود، به یکی از مورد انتظارترین آثار سینمایی سال 2024 تبدیل شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور نیکول کیدمن در فرش قرمز فیلم بیبی گرل

داستان پیچیده و کارگردانی جسورانه «هلینا رین»، بیبی گرل را به یک تجربه سینمایی منحصر به فرد و پر رمز و راز تبدیل کرده است. اخیراً ویدئویی از حضور نیکول کیدمن در فرش قرمز این فیلم منتشر شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

بیبی گرل برای اولین‌بار در تاریخ 30 اوت 2024 (9 شهریور 1403) در هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز به نمایش گذاشته شد و در بخش مسابقه برای کسب شیر طلایی رقابت کرد.

همچنین قرار است اولین نمایش این فیلم در آمریکای شمالی در چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در تاریخ 10 سپتامبر 2024 (20 شهریور 1403) برگزار شود. اکران عمومی این فیلم در ایالات متحده و کانادا توسط کمپانی A24 در تاریخ 25 دسامبر 2024 (5 دی 1403) انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم بیبی گرل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *