عنوان فیلم جدید دیوید فینچر مشخص شد

نتفلیکس در حال آماده‌سازی فیلم جدید دیوید فینچر است و منابع اطلاع داده‌اند که او برای کارگردانی فیلمی به نام Bitterroot انتخاب شد.

این فیلم یک اثر جنایی وسترن برای «نتفلیکس» خواهد بود. «فینچر» که تحت یک قرارداد کلی با «نتفلیکس» همکاری می‌کند، از اواخر دهه 2010 با این سرویس استریم کار کرده است. Mindhunter و House of Cards از اولین پروژه‌های بزرگ او برای «نتفلیکس» بودند و او همچنین روی دو فیلم بلند Mank و اخیراً The Killer کار کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید دیوید فینچر برای نتفلیکس

«فینچر» همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال انیمیشنی Love, Death and Robots حضور دارد که برای فصل چهارم تمدید شده است.

نویسنده فیلمنامه این اثر «مایکل گیلیو» است که این فیلمنامه در ابتدا در سال 2008 به عنوان بخشی از لیست سیاه به نمایش درآمد، زمانی که هنوز با عنوان Big Hole شناخته می‌شد. «گیلیو» بیشتر به خاطر فیلم اخیرش با نام Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves که توسط «پارامونت» ساخته شده است، شناخته می‌شود. سایر آثار او شامل Kwik Stop، The Raven و Dark Harvest هستند.

فیلم جدید دیوید فینچر

داستان فیلم درباره یک دامدار سالخورده است که پس‌انداز عمرش به سرقت می‌رود. او تصمیم می‌گیرد تا پولش را با سرقت بانک‌ها و شکار دزدان بازپس بگیرد، در حالی که توسط پسرش که کلانتر است، تعقیب می‌شود. منابع گفته‌اند که این فیلم در سبک فیلم کلاسیک Unforgiven ساخته شده است.

«نتفلیکس» از اظهار نظر در مورد این خبر خودداری کرده است؛ اما شنیده می‌شود که پیشنهادهایی به دو بازیگر اصلی فیلم داده شده است و به احتمال زیاد این پروژه بعدی «فینچر» خواهد بود که وارد مرحله تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید دیوید فینچر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *