کارگردان فیلم مرد عنکبوتی 4 مشخص شد

مارول استودیو (Marvel Studios) و سونی پیکچرز (Sony Pictures) به تازگی کارگردان فیلم مرد عنکبوتی 4 (Spider Man 4) با بازی تام هالند را معرفی کرده‌اند.

طبق گزارش «هالیوود ریپورتر»، «دستین دنیل کرتون» وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. «کرتون» پیش از این فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ چی و افسانه ده حلقه) را برای دنیای سینمایی مارول کارگردانی کرده و قرار بود Avengers: The Kang Dynasty (انتقام جویان: سلسله کنگ) را نیز کارگردانی کند، اما در نهایت از این پروژه جدا شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کارگردان فیلم مرد عنکبوتی 4

«کرتون» در حال حاضر مشغول ساخت سریال Wonder Man برای «دیزنی پلاس» است و دو قسمت از این سریال جدید «مارول» را کارگردانی کرد. پیش از او، «جان واتس» کارگردانی سه فیلم اسپایدرمن در دنیای سینمایی «مارول» را بر عهده داشت، در حالی که «مارک وب» دوگانه مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز و «سم ریمی» سه‌گانه اسپایدرمن را کارگردانی کرده بودند. همچنین تأیید شده است که «تام هالند» بار دیگر در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man 4 باز خواهد گشت.

فیلم مرد عنکبوتی 4
دستین دنیل کرتون کارگردان فیلم مرد عنکبوتی 4

علاوه بر این، «کریس مک‌کنا» و «اریک سامرز»، نویسندگان سه قسمت قبلی اسپایدرمن، برای نگارش فیلمنامه Spider-Man 4 نیز بازگشته‌اند. منابع نزدیک اعلام کرده‌اند که مراحل پیش‌تولید این فیلم به سرعت در حال پیشرفت است و فیلمبرداری آن از اوایل سال 2025 آغاز خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد داستان یا تاریخ اکران این فیلم منتشر نشده است.

با توجه به اینکه سریال Wonder Man در مراحل پس از تولید قرار دارد، به نظر می‌رسد که «مارول» و «سونی» به‌همراه «دیزنی»، اعتماد زیادی به «کرتون» دارند. او همچنین قرار است فیلم‌های Shang-Chi 2 و نسخه لایو اکشن ناروتو را نیز کارگردانی کند، اما هنوز مشخص نیست که کارگردانی Spider-Man 4 چگونه بر این پروژه‌ها تأثیر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم مرد عنکبوتی 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *