10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی از نگاه سایت فیگار

مرد عنکبوتی یکی از ابرقهرمانان بسیار پرطرفدار کمیک است که در این مقاله 10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرد عنکبوتی ممکن است دارای قدرت فوق العاده و مجموعه‌ای از ابرقدرت‌های دیگر، از جمله حس یازنده گانه باشد، اما چیزی که او را از بسیاری از قهرمانان دیگر متمایز می‌کند، هوش باورنکردنی اوست. ضریب هوشی او بالای 250 است که او را به یکی از باهوش‌ترین افراد روی کره زمین تبدیل می‌کند. به عنوان مرد عنکبوتی، هوش و نبوغ پیتر پارکر اغلب به او در نبرد کمک کرده است، زمانی که زور وحشیانه گزینه مناسبی برای نبرد نیست.

برخی از اختراعات او حتی زندگی روزمره مردم عادی در دنیای مارول را بهبود بخشیده است. در طول سال‌ها، پیتر از ذهن علمی مشتاق خود برای اختراع مجموعه‌ای از ابزارها و لوازم جانبی مختلف برای کمک به حرفه قهرمانانه‌اش به عنوان مرد عنکبوتی استفاده کرده است. او همچنین سلاح‌ها و فناوری‌های فوق‌العاده‌ای را از همتایان ابرقهرمانی خود دریافت کرده است. در این مقاله از فیگار قصد داریم تا 10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی را به شما معرفی کنیم.

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

ارتباطات مرد عنکبوتی با دنیای تکنولوژی

شما می‌توانید فهرست 10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی
تکنولوژی های برتر مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی قدرت‌هایی مانند زور زیاد و حس‌های عکبوتی دارد که بسیار کار آمد هستند، اما در همه مواقع نمی‌توانند به او کمکی بکنند. مرد عنکبوتی از تکنولوژی و فناوری‌هایی استفاده می‌کند که او را در انواع نبردها یاری می‌دهد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به 10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

دفعاتی که شخصیت های مارول بدنشان را عوض کردند

پرفروش ترین و کم فروش ترین فیلم‌های مرد عنکبوتی

10 شروری که مرد عنکبوتی نجاتشان داد

لباس کلاسیک مرد عنکبوتی

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی
10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

کمتر لباس ابرقهرمانی به اندازه لباس کلاسیک قرمز و آبی مرد عنکبوتی نمادین و فوراً قابل تشخیص است. در کمیک اصلی، اولین لباس پیتر یک لباس کشتی بود که شامل یک یقه اسکی سفید و شلوار آبی با مقداری توری روی صورتش بود تا مانند یک ماسک عمل کند. این بهترین ظاهر او نیست، اما توانسته هویت او را پنهان نگه دارد. وقتی از او خواسته می‌شود در تلویزیون ظاهر شود، پارکر متوجه می‌شود که به یک ارتقاء نیاز دارد و دست به خیاطی و ساخت لباسی بسیار بهتر می‌زند.

لباس عنکبوتی مناسب پوست بسته است و آزادی حرکتی را که قهرمان آکروباتیک ما برای تاب خوردن و چرخاندن در سطح شهر به آن نیاز دارد، امکان پذیر می‌کند. تکه‌های چشمی این ماسک عدسی‌های آینه‌ای یک طرفه سفید هستند که چشم‌های پیتر را بدون قربانی کردن دید او پنهان می‌کنند. تقریباً تمام طرح اصلی استیو دیتکو هنوز هم امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این جزو اولین ارتباطات مرد عنکبوتی با دنیای تکنولوژی است.

10 نفر اول که هویت مخفی مرد عنکبوتی را کشف کردند

کمربند کاربردی و عنکبوتی

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی
10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

هر ابرقهرمان خوب هیچ‌وقت بدون کمربند قابل اعتماد خانه را ترک نمی‌کند و مرد عنکبوتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هدف اصلی این تسمه، نگه داشتن کارتریج های اضافی از مایع تار او است. بدون آن، تحرک و کارایی رزمی او به خطر می‌افتد، بنابراین آوردن قطعات یدکی بسیار مهم است. این کمربند همچنین دوربین بسیار مهم او را در خود جای داده است و او را قادر می‌سازد تا از خود در حال عمل برای جی. جونا عکس بگیرد.

عملکرد اصلی دیگر کمربند ابزار قرار دادن سیگنال اسپایدر است. برخلاف سیگنال فراخوانی خفاش، سیگنال عنکبوتی نوری است که در کمربند اسپایدی وجود دارد و تصویری از ماسک مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد. بیشتر برای اعلام ورود خود یا ترساندن مجرمان استفاده می‌شود، اما زمانی که پیتر متوجه می‌شود که مجبور است در مناطق تاریک مانند فاضلاب حرکت کند، می‌تواند به عنوان چراغ قوه استفاده شود.

بهترین لباس های مرد عنکبوتی

ماشین عنکبوتی

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی
10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

شکل اصلی حمل و نقل مرد عنکبوتی، تار زدن است، پس چرا او در زمین 616 به ماشین نیاز دارد؟ گزارش‌ها درباره دلیل گنجاندن ناگهانی ماشین در کمیک‌ها متفاوت است، اما به هر طریقی، برای فروش اسباب‌بازی‌ها ایجاد شده است. در کمیک، دو مدیر تبلیغاتی به نام‌های کارتر و لومباردو به اسپایدی نزدیک می‌شوند. آنها به او پیشنهاد میدهند تا ماشینی با موتور Corona Motors رانندگی کند. پیتر ابتدا قبول نمی‌کند، اما وقتی نمی‌تواند اجاره‌بها را بپردازد و تهدید به اخراج می‌شود، با اکراه می‌پذیرد. استفاده مرد عنکبوتی از تکنولوژی ماشین جزو این لیست قرار می‌گیرد.

بهترین کمیک های مرد عنکبوتی

کارت شناسایی مرد عنکبوتی

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی
استفاده مرد عنکبوتی از تکنولوژی

در حالی که کارت واقعی توسط تونی استارک اختراع شد، اما همچنان به عنوان یکی از ابزارهای مفیدتر مرد عنکبوتی عمل می‌کند. به عنوان یکی از اعضای انتقام جویان، پیتر یک کارت شناسایی دریافت می‌کند. به نظر شبیه گواهینامه رانندگی است، اما در واقع یک میکرو کامپیوتر قدرتمند است که قادر به انجام کارهای پیچیده است.

عمدتاً به عنوان یک ارتباط دهنده، با صفحه نمایش تعبیه شده برای ارسال و دریافت صدا و تصویر استفاده می‌شود. این کارت همچنین به سطح بالایی از دسترسی امنیتی در کشورهای سراسر جهان اعطا می‌کند و به انتقام‌جویان کمک می‌کند تا قهرمانان دوستانه دیگری را که ممکن است اعضای گروه‌های انشعابی مختلف باشند، مانند انتقام‌جویان ساحل غربی، شناسایی کنند. این یکی از برترین تکنولوژی های مرد عنکبوتی می‌باشد.

بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

لباس پنهانی بیگ تایم

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی
برترین تکنولوژی های مرد عنکبوتی

 

لباس قرمز و آبی، با وجود کلاسیک بودن، دقیقاً ظریف نیست. زمانی که پیتر در آزمایشگاه Horizon کار می‌کرد، نیاز داشت لباسی بسازد که با حملات صوتی مانند فریادهای هابگوبلین مقابله کند. پارکر کارهایی را که با هنک پیم و تونی استارک انجام داده بود ترکیب کرد تا بهترین لباس مبارزه با جرم و جنایت را خلق کند.

او این لباس را با استفاده از شبکه همه هارمونیک برای خم کردن نور و صدا در اطراف لباس و استفاده از ذرات ناپایدار بازسازی کرد. نتیجه لباسی است که می‌تواند پیتر را عملا نامرئی کند. خود لباس مشکی است، با یک آرم عنکبوت نئونی بزرگ که در سراسر بدن کشیده شده و با تکه های چشمی درخشان مطابقت دارد. این یکی از تکنولوژی های برتر مرد عنکبوتی می‌باشد.

حقایق پنهان فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

ذرات پارکر

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی
ارتباطات مرد عنکبوتی با دنیای تکنولوژی

پیتر ممکن است به اندازه کافی باهوش باشد که بتواند با نوابغ مارول مانند رید ریچاردز و هنک پیم ارتباط برقرار کند، اما واضح است که او همیشه خرد لازم برای مطابقت با هوش خود را ندارد. پیتر شکلی از انرژی فوق جنبشی را کشف می‌کند که به نیروهای خود انبساط جهانی گره خورده است. این اساساً به این معنی است که پیتر به تازگی شکلی از قدرت پاک و تقریباً نامحدود را با کاربردهای بی پایان کشف کرد و آن‌ها را ذرات پارکر نامید.

با این حال، چیزی که پیتر نمی‌داند این است که رید ریچاردز سال‌ها قبل آن‌ها را کشف کرده بود و تحقیقات خود را مخفی نگه داشت و آن‌ها را خطرناک‌تر از حد اعلام کرد. پارکر در آزمایشگاه Horizon Labs نمایش کشف جدید خود را برگزار می‌کند و همه چیز به لطف پروتکل‌های ایمنی خراب می‌شود.

سوتی های فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

گلایدر عنکبوتی

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی
10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

در کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره 682 به عنوان بخشی از کمان انتهای زمین، پیتر با چالشی غیرعادی در قالب Equinox مواجه شد، یک شرور با بار ترمودینامیکی با ترکیبی از قدرت‌های مرد یخی و مشعل انسانی که توانست آتش ایجاد کند. به طور همزمان پیتر با برداشتن یک صفحه از کتاب گرین گابلین و ساختن یک گلایدر برای خودش به این مبارزه پرداخت. گلایدر عنکبوتی یک پلت فرم عنکبوتی شکل با جت است که پیتر را قادر می‌سازد تا بالای دشمنان پرواز کند و بسیاری از حملات Equinox را خنثی نماید.

بهترین فیلم های مربوط به دنیای مرد عنکبوتی

ربات های عنکبوتی

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی
10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

در کمان مرد عنکبوتی برتر، پیتر پارکر و اتو اکتاویوس، هوشیاری خود را تغییر دادند و دکتر اکتاویوس را با کنترل کامل بدن پیتر رها کردند و پیتر را در حالت در حال مرگ اکتاویوس باقی گذاشتند. اکتاویوس تصمیم گرفت زندگی پارکر را از آن خود کند، قبل از اینکه کم کم متوجه مبارزات و استرس‌های پیتر شود. پس از اینکه به معنای واقعی کلمه در کفش پارکر راه رفت، اکتاویوس در نهایت به طرف خیر روی می‌آورد و تلاش می‌کند تا آنجا که می‌تواند قهرمان باشد، اما اعمال او بیش از هر چیز دیگری اشتباه و از نظر اخلاقی مشکوک‌تر می‌شود.

اکتاویوس چند ربات عنکبوتی را اختراع می‌کند تا به او در قهرمانی‌هایش کمک کنند. ربات‌های عنکبوتی، ربات‌های کوچک قرمز و آبی هستند که از طریق ذهن کنترل می‌شوند. ربات‌ها قادر به پوسته پوسته شدن بیشتر سطوح هستند و بیشتر به عنوان چشم‌ها و گوش‌های  او عمل می‌کنند.

همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3

ردیاب عنکبوتی

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی
10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

ردیاب‌های عنکبوتی یکی از اولین اختراعات پیتر بودند و همان سادگی مؤثر را با سایر ابزارهای اولیه پیتر دارند. دستگاه‌های الکترونیکی کوچک را می‌توان روی یک وسیله نقلیه یا شرور در حال فرار انداخت تا عنکبوتی بتواند آن‌ها را در سراسر شهر ردیابی کند و به مخفیگاه مخفی آنها هدایت شود.

پیتر از یک گیرنده الکترونیکی برای ردیابی ردیاب‌ها استفاده می‌کند، اما می‌تواند از حس عنکبوتی خود برای تعیین دقیق یکی در شعاع کافی نزدیک استفاده نماید. آن‌ها در ابتدا شبیه عنکبوت‌های واقعی ساخته شده بودند، اما در کمیک‌های بعدی، پیتر آن‌ها را به دستگاه‌های کوچک‌تری به شکل آرم عنکبوت در پشت خود تبدیل کرد.

10 هوش مصنوعی برتر در دنیای سینمایی مارول

مکعب های کریو

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی
10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

پیتر در حالی که در آزمایشگاه Horizon Labs بود، از فناوری کریو ردیاب خود استفاده کرد و مکعب‌های کریو را اختراع کرد، که می‌توانند به سرعت موجودات زنده و بافت‌ها را بدون آسیب رساندن به آن‌ها منجمد کنند. پیتر فرمول را اصلاح می‌کند و کارتریج‌های کریو به زودی به یک مکمل دائمی برای کمربند کاربردی او تبدیل شدند.

به غیر از منجمد کردن افراد شرور، این فناوری کاربردهای پزشکی نیز دارد. در یک داستان، پیتر مردم را از یک ساختمان در حال سوختن نجات می‌دهد و با یک آتش نشان بدبخت روبرو می‌شود که به لطف قدرت یخی Equinox پای خود را از دست داده است. مرد عنکبوتی راه را برای پزشکان باز می‌کند تا به این مرد برسند و او را سریع به بیمارستان برسانند. بعداً در کنار بیمارستان حرکت می‌کند تا پای آتش نشان را بررسی کند. او می‌آموزد که پای مرد را می‌توان به لطف اینکه پای سالم به بیمارستان با استفاده از مکعب کریو به بیمارستان وصل کرد، به این معنی که او مرد را به عنوان پیتر پارکر نجات داد، نه به عنوان مرد عنکبوتی برای یک بار.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *