برندون گلیسون به سریال Spider-Man Noir پیوست

طبق گزارش ورایتی، برندون گلیسون برای نقش مهمی در سریال لایو اکشن Spider-Man Noir که به‌زودی در آمازون پخش خواهد شد، انتخاب شده است.

به گزارش اختصاصی ورایتی، در ماه ژوئیه منابع خبری اعلام کرده بودند که «گلیسون» بخشی از این پروژه خواهد بود و حالا این خبر به‌طور رسمی تأیید شده است. جزئیات دقیق شخصیت او در حال حاضر محرمانه نگه‌داشته شده، اما به نظر می‌رسد که او در نقش شرور اصلی ظاهر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برندون گلیسون به سریال Spider-Man Noir پیوست

«گلیسون» در کنار «نیکولاس کیج» که نقش اصلی را ایفا می‌کند، در این سریال که فعلاً با عنوان اسپایدِر من نوآر شناخته می‌شود، حضور خواهد داشت. دیگر بازیگران این مجموعه شامل «لامورن موریس»، «آبراهام پاپولا» و «لی جون لی» هستند. طبق گزارش‌های قبلی، سریال Spider-Man Noir ابتدا در شبکه MGM+ به نمایش درآمده و سپس به‌طور جهانی در آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

بر اساس خلاصه رسمی داستان، سریال مرد عنکبوتی نوار «داستان یک کارآگاه خصوصی و سالخورده (با بازی کیج) را در نیویورک دهه 1930 روایت می‌کند که مجبور است با گذشته‌اش به‌عنوان تنها ابرقهرمان شهر دست و پنجه نرم کند.

این پروژه یکی از نخستین کارهای «گلیسون» پس از نامزدی‌اش برای جایزه اسکار و گلدن گلوب به خاطر نقش‌آفرینی در بنشی‌های اینیشرین (The Banshees of Inisherin) محسوب می‌شود.

او علاوه بر نقش‌های متعدد در فیلم‌های معتبر، در چندین سریال موفق نیز در سال‌های اخیر حضور داشته است. از جمله این آثار می‌توان به درام جنایی آقای مرسدس اشاره کرد که بر اساس مجموعه رمان‌های «بیل هاجز» نوشته «استیفن کینگ» ساخته شده است.

 

برندون گلیسون

سریال اسپایدرمن نوار به نویسندگی «اورن اوزیل» و «استیو لایتفوت» است که به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی نیز فعالیت خواهند کرد. سریال اسپایدِر نوآر دومین پروژه‌ای است که تحت همکاری آمازون و سونی برای توسعه آثار مرتبط با شخصیت‌های مارول که متعلق به سونی هستند، اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریالی بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی نوآر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *