انیمیشن عصر یخبندان 6 در دست ساخت است

«جان لگوئیزامو»، صداپیشه شخصیت «سید»، در طی یک مصاحبه اعلام کرد که پروژه جدیدی از انیمیشن عصر یخبندان 6 در حال ساخت است که اطلاعات آن باید محرمانه بماند.

فرانچایز انیمیشنی محبوب عصر یخبندان که به تازگی توسط دیزنی از کمپانی فاکس قرن 20 (20th Century Fox) خریداری شده بود، با پنج فیلم سینمایی به فروش نزدیک به یک میلیارد دلار در باکس آفیس و بیش از شش میلیارد دلار درآمد رسیده است. این فرانچایز همچنین به تولیداتی از جمله فیلم اسپین-اف ماجراهای عصر یخبندان: باک وایلد و سریال کوتاه قصه‌های اسکرَت برای دیزنی+ منجر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت انیمیشن عصر یخبندان 6 تایید شد

اولین فیلم این فرانچایز، داستان «مندی»، یک ماموت، «سید» یک سه‌توغ و «دیه‌گو»، یک ببر دندان‌خنجری را روایت می‌کرد که در یک ماجرای کمدی برای بازگرداندن یک نوزاد انسان به پدرش، از میان دنیایی در آستانه عصر یخبندان عبور می‌کنند. در دنباله‌ها، این دوستان به یک خانواده تبدیل شده و شخصیت‌های جدیدی به ماجراهایشان می‌پیوندند.

در سال 2022، پس از انتشار فیلم دیزنی+، تعدادی از انیماتورهای Blue Sky یک فیلم کوتاه 35 ثانیه‌ای منتشر کردند که در آن «اسکرَت»، سنجاب معروف، بالاخره بلوط خود را به‌دست می‌آورد؛ این اثر نمادی از وداع آن‌ها با فرانچایز بود؛ اما به نظر می‌رسد دیزنی هنوز به‌طور کامل از این فرانچایز خداحافظی نکرده است.

به‌تازگی، «جان لگویزامو» که صداپیشگی نقش «سید» را در این مجموعه بر عهده دارد، در برنامه‌ی مسابقه‌ای NPR فاش کرد که آن‌ها در حال ساخت انیمیشن Ice Age 6 هستند. او همچنین اطلاعاتی درباره چگونگی ایجاد صدای «سید» و اینکه چطور بچه‌ها معمولاً وقتی از او می‌خواهند صدای شخصیت را تقلید کند، دچار شگفتی می‌شوند، به اشتراک گذاشت.

انیمیشن عصر یخبندان 6
انیمیشن عصر یخبندان 6

هرچند دیزنی هنوز به‌طور رسمی جزئیاتی درباره انیمیشن جدید عصر یخبندان اعلام نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. با توجه به اظهارات «جان لگوبزامو»، امیدوار هستیم که به زودی تأییدیه‌ای درباره این پروژه و جزئیاتی از جمله عنوان، داستان و شیوه انتشار آن دریافت کنیم.

دیزنی به‌طور رسمی، هنوز اعلام نکرده است که فیلم جدیدی از عصر یخبندان در راه است یا خیر، اما با توجه به موفقیت‌های قبلی و تلاش دیزنی برای تقویت اکران‌های سینمایی خود با فرانچایزهای شناخته‌شده، تولید یک فیلم دیگر از این مجموعه چندان غیرمنتظره نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک انیمیشن جدید از مجموعه عصر یخبندان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *