فیلمبرداری فیلم لایو اکشن واچ داگز به اتمام رسید

فیلم لایو اکشن واچ داگز پس از تقریباً یک دهه از اعلام اولیه خود، فیلمبرداری‌اش به پایان رسید و به زودی آماده اکران خواهد شد.

فیلم لایو اکشن Watch Dogs که نزدیک به یک دهه پیش توسط «Ubisoft» اعلام شده بود، بالاخره فیلمبرداری خود را به پایان رساند. این فیلم که براساس بازی ویدیویی محبوب Watch Dogs ساخته شده، از زمان معرفی تا به امروز با تأخیرهای متعددی روبه‌رو بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم لایو اکشن واچ داگز به اتمام رسید

فیلمبرداری این پروژه در ماه جولای آغاز شد و اولین نشانه‌های شروع آن با انتشار یک عکس از پشت‌صحنه همراه با کپشن Lights_Camera_Action.exe توسط سازندگان بود. اگرچه جزئیات دقیقی از داستان فیلم تاکنون منتشر نشده؛ اما شایعات حاکی از آن است که «Ubisoft» تصمیم دارد جزئیات داستان را تا نزدیک به زمان اکران مخفی نگه دارد.

فیلم لایو اکشن واچ داگز

طبق گزارش‌ها، کارگردانی این پروژه بر عهده «متیو توری» بوده که پیش از این سریال تلویزیونی A Plague Tale را نیز ساخته است. فیلم‌نامه این اثر توسط «کریستی لبلانک»، نویسنده فیلم علمی تخیلی اکسیژن از «نتفلیکس» نوشته شده و بازیگرانی همچون «سوفی وایلد» از فیلم Talk to Me و «تام بلایث» از فیلم پیش‌درآمد Hunger Games نیز در این فیلم نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا فیلم Watch Dogs از داستان یکی از سه بازی اصلی این مجموعه الهام گرفته است یا اینکه یک داستان جدید و کاملاً متفاوت را روایت خواهد کرد. این سه بازی شامل نسخه اصلی با محوریت هکر خشن «ایدن پیرس» در شیکاگو، نسخه دوم با تمرکز بر «مارکوس هالووی» در سان فرانسیسکو و نسخه سوم با داستانی در لندن پس از برگزیت به نام Watch Dogs: Legion هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم لایو اکشن واچ داگز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *