تیزر فصل هفتم سریال Black Mirror منتشر شد

سرویس استریم منتفلیکس با انتشار تیزر فصل هفتم سریال Black Mirror از اسامی و تاریخ انتشار این فصل از سریال آنتولوژی محبوب خود، پرده برداشت.

«آکوافینا»، «پیتر کاپالدی»، «اما کوری»، «پاتسی فرن»، «پل جیاماتی»، «لوئیس گریببن»، «اوسی ایکیله»، «راشیدا جونز»، «سیه‌نا کلی»، «روزی مک‌اوان»، «کریس اوداود»، «ایسا ری»، «پل جی. ری‌مون»، «تریسی الیس راس» و «هریت والتر« از جمله بازیگران فصل هفتم سریال آینه سیاه هستند که به این مجموعه علمی-تخیلی ملحق شده‌اند.

همچنین «کریستین میلیوتی»، «بیلی مگنوسن»، «جیمی سیمپسون»، «میلانکا بروکس» و «اوسی ایکیله» نیز برای ادامه داستان قسمت USS Callister از فصل چهارم به این سریال بازخواهند گشت. فصل هفتم شامل شش قسمت خواهد بود و در سال 2025 از نتفلیکس پخش می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر فصل هفتم سریال Black Mirror منتشر شد

تیزر فصل هفتم سریال Black Mirror با ویدیویی رمزآلود در شبکه اجتماعی ایکس/توئیتر معرفی شد که برخی از بازیگران و تعدادی از نام‌ها که ممکن است نویسندگان یا کارگردانان قسمت‌ها باشند، را به نمایش گذاشت.

در سال گذشته، ورایتی به‌طور انحصاری گزارش داد که سرویس استریم نتفلیکس، سریال آینه سیاه را برای فصل هفتم تمدید کرد و تولید این فصل قرار است در همان سال آغاز شود.

فصل ششم این سریال موفق که توسط «چارلی بروکر» خلق شده بود، در سال 2023 پس از یک وقفه چهار ساله در نتفلیکس منتشر شد. به گفته این پلتفرم، این فصل در چهار روز اول انتشار خود 11.3 میلیون مشاهده را به ثبت رساند.

فصل ششم که شامل پنج قسمت بود، بازیگران مشهور زیادی را از جمله «آرون پل»، «آنی مرفی»، «هیمش پاتل»، «جاش هارتنت»، «کیت مارا»، «مایکل سارا»، «راب دلانی» و «سلما هایک پینالت» در خود جای داده بود.

سریال آینه سیاه نخستین‌بار در دسامبر 2011 در شبکه Channel 4 بریتانیا به نمایش درآمد و پیش از فصل سوم در سال 2016 توسط نتفلیکس خریداری شد. پیش از وقفه بین فصل‌های 5 و 6، این سریال 14 نامزدی امی را به دست آورد و هشت جایزه امی، از جمله بهترین فیلم تلویزیونی در سال‌های 2017، 2018 و 2019 به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Black Mirror چیست؟ آیا از طرفداران این سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *