تاریخ پخش فصل هفتم سریال Black Mirror مشخص شد

شبکه HBO، صبح امروز تاریخ پخش فصل هفتم سریال Black Mirror را به صورت رسمی اعلام کرد. این مجموعه، ماه گذشته برای فصل 7 تمدید شده بود.

Black Mirror برای فصل 7 در سال 2025 به نتفلیکس بازخواهد گشت. مجموعه گلچین تاریک و طنز «چارلی بروکر»، شامل دنباله‌ای برای فصل چهارم ماجراجویی و علمی تخیلی USS Callister خواهد بود و سال آینده از شبکه «اچ بی او» پخش می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل هفتم سریال Black Mirror مشخص شد

این خبر در رویداد Next on Netflix در سینما و فضای فرهنگی مرکزی Picturehouse در لندن در روز پنجشنبه منتشر شد. رویداد پیش نمایش تعداد زیادی از بازیگران و اطلاعیه‌های محتوا را به همراه داشت و حضور مدیران و ستارگان مختلف نتفلیکس را به نمایش گذاشت. با اعلام رسمی شبکه «نتفلیکس»، فصل 7 سریال Black Mirror ، دارای شش قسمت خواهد بود.

یکی از قسمت‌های فصل 7 سریال آینه سیاه ، دنباله اپیزود اول فصل 4 است. در آن قسمت، یک فرد به نام «دالی»، ناامید از یک ماجراجویی فضایی شبیه پیشتازان فضا را در بازی شبیه‌سازی می‌کند و از DNA همکارانش برای ایجاد کلون‌های دیجیتالی از آن‌ها استفاده می‌کند. در توضیحات اعلامیه این قسمت آمده است:

رابرت دالی مرده است؛ اما برای خدمه USS Callister، مشکلات آن‌ها تازه شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Black Mirror چیست؟ آیا این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *