همنواز

آیا سریال طوبی شکست خورده است؟

سریال طوبی با وجود تبلیغات فراوان و شباهت به سریال موفق ستایش، نتوانست انتظارها را برآورده کند و نشان‌دهنده ناتوانی «صدا و سیما» در جذب مخاطب بود.

مجموعه تلوزیونی طوبی به کارگردانی «سعید سلطانی» که با تبلیغات گسترده و امید به تکرار موفقیت سریال ستایش روی آنتن رفت، نتوانست به‌ خوبی مخاطبان تلویزیونی را جذب کند. علی‌ رغم تلاش‌های «صدا و سیما» و «سیما فیلم» برای جلب توجه مخاطبان، این سریال تنها موفق به جذب 21.5 درصد بیننده شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آیا سریال طوبی شکست خورده است؟

در مقایسه با دیگر سریال‌های در حال پخش، طوبی در رتبه دوم بعد از فصل دوم سریال آقای قاضی قرار گرفت. این نتیجه برای صدا و سیما که به دنبال بازگرداندن اقبال عمومی به سریال‌های تلویزیونی است، یک ناکامی محسوب می‌شود. سریال «طوبی» با امید به بازسازی فرمول موفقیت‌آمیز «ستایش» ساخته شد؛ سریالی که در فصل آخر خود با وجود انتقاداتی که به آن وارد شد، 62 درصد مخاطب جذب کرده بود.

ناکامی  طوبی در حالی رخ داده که «سعید سلطانی» پیش از این با سریال‌هایی مانند ستایش و چندین اثر دیگر، موفق به کسب درصدهای بالای بیننده شده بود. این شکست نشان‌دهنده چالش‌های فعلی «صدا و سیما» در بازگرداندن مخاطبان خود به تماشای تلویزیون است.

سرمایه‌گذاری «سیما فیلم» روی طوبی یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های این نهاد برای بهبود اوضاع سریال‌های تلویزیونی بود. این سریال به عنوان یکی از امیدهای بازگشت «صدا و سیما» به دوران اوج سریال‌سازی در نظر گرفته شده بود؛ اما نتایج به دست آمده از آمار بینندگان آن، نشان‌دهنده عدم موفقیت در این زمینه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شکست خوردن سریال طوبی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “آیا سریال طوبی شکست خورده است؟

  1. اول که آمارت درست نیست ، این سریال تا قسمت ۲۹ ، ۳۲ درصد مخاطب داشته، دو برابر پربیننده ترین محصولات خانگی…ضمن اینکه پربیننده بودن این اثر با یه سرچ مشخص میشه،شما انصاف داری به این موارد بپرداز، نداریم که با پول پاشی خانگی ها خوش باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *