همنواز

اطلاعات جدیدی از فصل چهارم سریال The Witcher منتشر شد

لیام همسورث، بازیگر فصل چهارم سریال The Witcher (ویچر)، به تازگی بازه زمانی برنامه‌ریزی‌شده برای تولید فصل پنجم این مجموعه را فاش کرد.

این سریال فانتزی از رمان‌های لهستانی به همین نام نوشته «آندره ساپکوفسکی» اقتباس شده است و پیش از این نیز به یک سری بازی‌های ویدیویی محبوب تبدیل شده بود. «لیام همسورث» قرار است از فصل چهارم سریال ویچر جایگزین «هنری کویل» در نقش اصلی «گرالت از ریویا» شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اطلاعات جدید از فصل چهارم سریال The Witcher

این فصل به‌دنبال آن با فصل پنجم که آخرین فصل سریال است، ادامه خواهد یافت. بقیه بازیگران اصلی همچنان ثابت هستند، از جمله «آنیا چالوترا» در نقش «ینفر»، و بازیگران جدیدی مانند «لارنس فیشبرن» و «شارلتو کوپلی» نیز به جمع آن‌ها پیوسته‌اند.

در یک مصاحبه اخیر با برنامه LIVE with Kelly and Mark، از «لیام همسورث» پرسیده شد که آیا بعد از پایان فیلمبرداری فصل چهارم سریال The Witcher به استرالیا باز خواهد گشت.

فصل چهارم سریال The Witcher

او در پاسخ، ضمن تأیید این موضوع، جزئیات بیشتری از زمان‌بندی تولید سریال را فاش کرد. او گفت که فیلمبرداری فصل چهارم حدود سه هفته دیگر ادامه دارد، و سپس یک وقفه چهارماهه خواهد بود. پس از آن، فیلمبرداری فصل پنجم شروع می‌شود که حدود هشت ماه طول خواهد کشید. متن کامل صحبت‌های «همسورث» به این شکل است:

بله… من حدود سه هفته دیگر وقت دارم… و بعد از آن حدود چهار ماه وقفه داریم و سپس سال آینده برمی‌گردیم و هشت ماه دیگر فیلمبرداری می‌کنیم.

با توجه به بازه زمانی که «لیام همسورث» توضیح داده، به نظر می‌رسد که فیلمبرداری فصل چهارم تا پایان اکتبر 2024 به اتمام برسد. با وقفه‌ای چهار ماهه بعد از آن، احتمالاً بازیگران و عوامل سریال در اواخر فوریه یا اوایل مارس 2025 برای شروع فیلمبرداری فصل پنجم دوباره گرد هم می‌آیند. با یک دوره هشت ماهه برای تولید، به نظر می‌رسد که فصل آخر تا پایان سال 2025 یا اوایل ژانویه 2026 به پایان برسد.

لازم به ذکر است که معمولاً فصل‌های جدید سریال The Witcher بین هفت تا نه ماه بعد از پایان فیلمبرداری پخش می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Witcher چیست؟ آیا به سریال‌های ژانر فانتزی علاقه‌مند هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *