همنواز

سریال Velma پس از دو فصل کنسل شد

با اعلام رسمی شبکه HBO و پلتفرم مکس، سریال Velma پس از پخش دو فصل، کنسل شد. این سریال در دنیای لایو اکشن اسکوبی‌دو روایت می‌شد.

طبق اعلام این دو پلتفرم، سریال انیمیشنی ولما به پایان راه خود رسیده است. شبکه مکس تصمیم به لغو این سریال بعد از دو فصل گرفت. فصل دوم این سریال در ماه آوریل منتشر و ویژه‌برنامه هالووین که در تاریخ 3 اکتبر 2024 (12 مهر 1403) پخش شد، آخرین قسمت این مجموعه بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Velma پس از دو فصل کنسل شد

سریال ولما که توسط «چارلی گرندی» (کارگردان سریال‌های The Office) خلق شد، بازنگری و پیش‌درآمدی بالغانه از شخصیت باهوش «اسکوبی-دو» است. «میندی کالینگ» که خود به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز فعالیت دارد، صداپیشگی شخصیت «ولما» را به عهده داشت.

در انییمشن Velma او شخصیتی است که از ناپدید شدن مادرش رنج می‌برد و در کنار حل معماها با چالش‌های نوجوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

شبکه مکس در بیانیه‌ای اعلام کرد:

در طول دو فصل گذشته، «میندی» و «چارلی» دنیای تازه و جذابی را در این فرانچایز کلاسیک خلق کرده‌اند. اگرچه ما به فصل جدیدی از این سریال ادامه نخواهیم داد، از آن‌ها برای داستان‌گویی گیرا، سرنخ‌های بی‌نظیر و لحظات خنده‌دارشان تشکر می‌کنیم.

سریال Velma

صداپیشگان این سریال شامل «گلن هاورتون» (فرد)، «کانستنس وو» (دافنه) و «سم ریچاردسون» (نورویل، که هنوز به شگی شناخته نشده) هستند.

با توجه به اینکه مکس حق پخش تمام مجموعه را خریداری کرده است، چندین نسخه دیگر از برنامه‌های اسکوبی-دو همچنان در مکس در دسترس هستند و یک سریال لایو‌اکشن نیز قرار است که ساخته شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه انیمیشن‌های اسکوبی‌دو چیست؟ آیا شما انیمیشن ولما را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *