همنواز

جزئیات جدیدی از فصل سوم انیمیشن Invincible منتشر شد

طی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جزئیات جدیدی از فصل سوم انیمیشن Invincible (شکست ناپذیر) که یکی از آثار پرطرفدار اخیر است، منتشر شد.

پس از یک وقفه میان‌فصل، بخش دوم از فصل دوم سریال Invincible اوایل سال 2024 منتشر شد. «مارک گریسون» بار دیگر با تهدیدی بزرگ‌تر از گذشته خود روبرو شد که این فصل را از ابتدا تا انتها بسیار هیجان‌انگیز کرد. فصل جدید با 8 قسمت به پایان رسید و این سوال را برای طرفداران به وجود آورد؛ فصل سوم انیمیشن شکست ناپذیر چه زمانی منتشر می‌شود؟ چون بعد از پایان فصل اول، بیش از دو سال طول کشید تا تیم تولید فصل دوم را منتشر کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جزئیاتی از فصل سوم انیمیشن Invincible

این بار دیگر نیازی به انتظار طولانی نیست، زیرا کلیپ تبلیغاتی لو رفته‌ای به تازگی منتشر شده که تاریخ انتشار فصل سوم Invincible را فاش می‌کند. قبلاً «رابرت کرکمن» تأیید کرده بود که امسال اطلاعات بیشتری درباره فصل سوم خواهیم آموخت.

در اتفاقی غیرمنتظره، این کلیپ لو رفته نشان می‌دهد که فصل سوم Invincible قرار است در تاریخ 6 فوریه 2025 (17 بهمن 1403) پخش شود. علاوه بر این، کلیپ نشان می‌دهد که فصل سوم بدون وقفه میان‌فصل پخش خواهد شد.

فصل سوم انیمیشن Invincible

در این تیزر، گفتگویی بین قهرمان داستان، «مارک» و «سیسیل استیدمن» درباره اتفاقات بعد از فصل دوم به نمایش درمی‌آید. در پایان کلیپ، هر دو به شوخی درباره روند تولید فصل سوم صحبت می‌کنند. با اینکه این تیزر بسیار واقعی به نظر می‌رسد، بهتر است فعلاً با احتیاط به آن نگاه کنیم. به احتمال زیاد، در اواخر امسال اخبار رسمی بیشتری درباره فصل سوم Invincible منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Invincible چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *