همنواز

اولین پوستر از فیلم Five Nights at Freddy’s 2 منتشر شد

«جیسون بلوم» شب گذشته در خلال برگزاری کامیک‌کان نیویورک نتوانست جزئیات خاصی درباره فیلم Five Nights at Freddy’s 2 فاش کند، اما پوستر آن را به نمایش گذاشت.

فیلم پنج شب با فردی 2 با درآمد 137,2 میلیون دلاری در بازار داخلی آمریکا و 291,4 میلیون دلاری در سطح جهانی، به موفقیتی چشمگیری دست یافت.

بازی جدیدی از فرانچایز Five Nights at Freddy معرفی شد


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین پوستر از فیلم Five Nights at Freddy’s 2 منتشر شد

فیلم اول در زمان اعتصاب بازیگران اکران شد و همزمان روی سرویس استریم پیکاک نیز در دسترس بود و با وجود چالش‌های بازار پاییز گذشته، توانست عملکرد خوبی در گیشه و پلتفرم پیکاک داشته باشد.

قسمت دوم Five Nights at Freddy’s به پربیننده‌ترین فیلم یا سریال تاریخ پیکاک در پنج روز اول خود تبدیل شد و رکوردهای قبلی شامل هالووین پایان، فیلم سوپر ماریو و بهترین مرد: فصل نهایی را شکست.

«جیسون بلوم» در این مراسم به فیلمنامه‌نویس فیلم نیز تبریک گفت و او را به خاطر پیش‌بینی موفقیت فیلم تحسین کرد. این فیلم با طراحی تولید وفادارانه به بازی ویدئویی و جزئیایت دقیق، نظر طرفداران را به خودش جلب کرد.

فیلم Five Nights at Freddy’s 2

فیلم پنج شب در کنار فردی 2 در تاریخ 5 دسامبر 2025 (14 آذر 1404) اکران خواهد شد. «جیسون بلوم» در طول حضورش در کامیک‌کان نیویورک، تی‌شرت‌هایی از فیلم مرد گرگ‌نما که تریلر آن را می‌توانید در اینجا تماشا کنید و تلفن سیاه پوشیده بود که هر دو از محصولات کمپانی خودش هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم اول پنج شب در کنار فردی چیست؟ آیا قسمت دوم این مجموعه می‌تواند موفقیت قسمت اول را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *