همنواز

تاریخ اکران فیلم نهنگ ها مشخص شد

به تازگی تاریخ اکران فیلم نهنگ ها ، یکی از جدیدترین آثار سینمایی ایرانی اعلام شد و علاقه‌مندان در تاریخ مربوطه می‌توانند جهت تماشا به سینما مراجعه کنند.

فیلم سینمایی نهنگ‌ها به کارگردانی «غلامرضا جعفری» از تاریخ 2 آبان 1403 در سینماهای هنر و تجربه اکران خواهد شد. در آستانه این اکران، پوستر رسمی فیلم که توسط «باران جعفری» طراحی شده، منتشر شد. همچنین مراسم اکران افتتاحیه فیلم در تاریخ 29 مهر، ساعت 17 در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم نهنگ ها

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «غلامرضا جعفری» و تهیه‌کنندگی «محمد احمدی»، داستان خانواده‌ای افغانستانی را که در یک ویلا به عنوان سرایدار مشغول به کار هستند، روایت می‌کند. نهنگ‌ها محصول مشترک سینمای ایران و افغانستان است و با سرمایه‌گذاری «امیر زمستانی» تولید شد.

تاریخ اکران فیلم نهنگ ها
پوستر فیلم نهنگ ها

در این فیلم، بازیگرانی همچون «سوگل قلاتیان»، «وحید شیخ‌زاده»، «امیر زمستانی»، «شهره سادات موسوی» و «حسن مقصودی» به ایفای نقش پرداخته‌اند. «غلامرضا جعفری» که پیش از این بیش از 10 فیلم کوتاه و مستند ساخته، این بار با فیلم بلند نهنگ‌ها به سراغ موضوعات انسانی و اجتماعی رفته است.

عوامل فنی این فیلم نیز شامل افرادی همچون «مهدی افشار» (مدیر فیلمبرداری)، «پویان شعله‌ور» (تدوین‌گر) و «امیر شاهرخی» (آهنگساز) هستند. این فیلم توسط «محمد احمدی»، یکی از تهیه‌کنندگان برجسته سینمای ایران، تهیه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم نهنگ‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *