همنواز

تاریخ انتشار سریال Daredevil: Born Again مشخص شد

دیزنی پلاس شب گذشته تاریخ انتشار سریال Daredevil: Born Again را که قرار است در تاریخ 4 مارس 2025 (13 اسفند 1403) روی همین پلتفرم منتشر شود را اعلام کرد.

این خبر در پنل مارول فَن‌فیر در کامیک‌کان نیویورک روز شنبه اعلام شد. در طی این پنل، ستارگان سریال جدید دردویل ، «چارلی کاکس» و «وینسنت دونافریو»، به‌طور ناگهانی روی صحنه حاضر شدند.

تریلر سریال Daredevil: Born Again لو رفت + تاریخ انتشار


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار سریال Daredevil: Born Again مشخص شد

در طی این پنل، «سانا آمانات»، تهیه‌کننده سریال و مدیر تولید و توسعه مارول استودیو، در کنار سردبیر مارول، درباره‌ی فیلمبرداری فصل اول این سریال در نیویورک صحبت کرد و همچنین نگاهی ویژه به برخی از صحنه‌های سریال به حاضران ارائه داد. او پس از رونمایی از برخی از صحنه‌ها، تاریخ انتشار سریال جدید دردویل را مشخص کرد.

غیر رسمی: فصل دوم سریال Daredevil: Born Again ساخته خواهد شد

خلاصه رسمی داستان سریال دردویل: تولد دوباره به این صورت است:

«مت مرداک» (کاکس)، یک وکیل نابینا با توانایی‌های ویژه، در تلاش برای احقاق عدالت از طریق دفتر حقوقی پرمشغله‌اش است. در همان شهر، «ویلسون فیسک» (دونافریو)، رییس سابق مافیا، به دنبال اهداف سیاسی خود در نیویورک می‌گردد. وقتی هویت‌های گذشته آن‌ها شروع به ظهور می‌کند، هر دو مرد خود را در مسیری اجتناب‌ناپذیر به سمت برخوردی سخت می‌یابند.

تاریخ انتشار سریال Daredevil: Born Again

علاوه بر «کاکس» و «دونافریو»، در این سریال «جان برنثال» را در نقش «پانیشر»، «دبرا آن وول» در نقش «کارن پیج»، «الدن هنسون» در نقش «فاگی نلسون» و «ویلسون بتل» را در نقش «پویندکستر» داریم.

بازیگران جدیدی از جمله «مایکل گاندولفینی»، «مارگاریتا لِویوا»، «جرمی ارل» و «آیلت زوری» به این سریال نیز اضافه شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال‌های فاز بعدی مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *