همنواز

ساعت پخش فیلم بخندان یا بمیر از شبکه تهران مشخص شد

به تازگی ساعت پخش فیلم بخندان یا بمیر (Laugh or Die)، محصول سال 2018 که ژانر کمدی، تاریخی و جنگی دارد، از شبکه تهران مشخص شد.

فیلم سینمایی بخندان یا بمیر به کارگردانی «هیکی کوچانپا»، امشب دوشنبه 30 مهر ماه، ساعت 21 از شبکه تهران پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال 2018 فنلاند است و ژانر جنگی دارد. بازیگرانی همچون «مارتی سوئو سالو»، «جانی ولانن» و «لینا پویستی» در این اثر ایفای نقش کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش فیلم بخندان یا بمیر

داستان این فیلم حول شخصیت «لوک» می‌چرخد که در دایره مبارزه با مفاسد اقتصادی فعالیت می‌کند. او به همراه همکارانش در تلاش است تا با فساد مقابله کند، اما به طور ناگهانی به اتهام رشوه‌گیری از کار معلق می‌شود. در جریان تحقیقات خود، «لوک» متوجه می‌شود که کسانی که واقعاً رشوه‌گیری می‌کنند و در فعالیت‌های خلاف دست دارند، در تلاش هستند او را از مسیرشان حذف کنند. او تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی که شده، دست آنها را رو کند.

ساعت پخش فیلم بخندان یا بمیر

این فیلم 95 دقیقه‌ای امشب از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد و علاقه‌مندان به آثار جنگی، تاریخی و کمدی می‌توانند به تماشای آن بپردازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم بخندان یا بمیر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *