همنواز

ددپول و ولورین به عنوان دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا شناخته شد

فیلم ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine) موفق شد با عبور از باربی (Barbie) به دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا تبدیل شود.

به گزارش «ورایتی»، این فیلم که به عنوان نخستین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال اکران شده، تاکنون 679 میلیون دلار در بیش از 1500 سالن سینما فروش داشته و مجموع فروش آن در گیشه آمریکای شمالی به 636.3 میلیون دلار رسیده است. این میزان فروش کافی بود تا فیلم ددپول و ولورین از «باربی» با فروش 636.2 میلیون دلار عبور کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم ددپول و ولورین دوازدهمین اثر سینمایی پرفروش تاریخ سینمای آمریکا

از نظر فروش جهانی، باربی با 1.445 میلیارد دلار همچنان در صدر است، اما فیلم Deadpool & Wolverine تاکنون بیش از 1.335 میلیارد دلار فروش کرده و اکنون به عنوان پرفروش‌ترین فیلم بزرگسال در تاریخ سینمای آمریکا و جهان شناخته می‌شود.

فیلم ددپول و ولورین

همچنین این فیلم توانست از مرد آهنی 3 با فروش 1.215 میلیارد دلار عبور کند و به هفتمین فیلم پرفروش دنیای سینمایی مارول در گیشه جهانی تبدیل شود. در این فیلم، «رایان رینولدز» در نقش «ددپول» و «هیو جکمن» در نقش «ولورین» ایفای نقش می‌کنند. دیگر بازیگران شامل «اما کورین»، «متیو مک‌فادین»، «مورنا باکارین» و «دافنه کین» هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ددپول و ولورین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *