همنواز

ساعت پخش جدید برنامه خوش نمک مشخص شد

برنامه خوش نمک یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های شبکه نسیم است که اخیراً شاهد جابه‌جایی جدول زمانی آن بودیم و ساعت پخش جدیدش مشخص شد.

سری جدید برنامه خوش نمک به تهیه‌کنندگی «مقداد مومن‌نژاد» و «مسعود رجبیان»، با اجرای «علی فریادی» و «علی زرگر»، از شنبه تا سه‌شنبه ساعت 22:30 از شبکه نسیم پخش می‌شود. این برنامه که در فصل جدید خود با دکور و آیتم‌های متفاوتی به مخاطبان عرضه می‌شود، ساختاری نوآورانه در مسابقات کمدی تلویزیونی دارد و تماشاگران را به چالش‌های خنده و رقابت‌های گروهی جذاب دعوت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش جدید برنامه خوش نمک

در این فصل از برنامه، 60 شرکت‌کننده به صورت گروهی در رقابت‌ها شرکت می‌کنند. هر شب 4 نفر از این شرکت‌کنندگان در قالب دو گروه دو نفره در برنامه حضور دارند و در چالش‌های مختلفی که بر اساس طنز و خنده طراحی شده، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

هدف از این چالش‌ها، برتری در اجرای کمدی و طنز است که توسط تماشاگران حاضر در استودیو و از طریق رأی‌گیری به شرکت‌کنندگان امتیاز داده می‌شود. این رقابت‌ها باعث می‌شود که شرکت‌کنندگان هر شب برای عبور به مرحله بعدی برنامه تلاش کنند، اما در پایان هر شب، یکی از شرکت‌کنندگان از مسابقه حذف می‌شود.

برنامه خوش نمک

ساعت پخش این برنامه با توجه به تغییرات جدول پخش شبکه نسیم به ساعت 22:30 منتقل شده است. بازپخش‌های این برنامه در ساعت‌های 2 بامداد، 8 صبح و 13:30 روز بعد نیز از شبکه نسیم پخش می‌شود تا مخاطبان بیشتری بتوانند این برنامه پرطرفدار را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه خوش نمک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *