همنواز

انیمیشن جدید پینگو در دست ساخت است

شخصیت دوست‌داشتنی پینگو ، پنگوئن بازیگوشی که در قطب جنوب زندگی می‌کند و با جمله معروف نوت نوت! در قلب بسیاری از مردم جای گرفته، قرار است بار دیگر به دنیای انیمیشن بازگردد.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، غول تولید عروسک باربی، کمپانی ماتل، در همکاری با استودیوی انیمیشن‌سازی آردمن (سازندگان انیمیشن‌های فرار مرغی، ببعی بازیگوش و والاس و گرومیت)، نسخه جدیدی از سریال Pingu را به صورت استاپ‌موشن توسعه می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ سینما

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اقتباس جدیدی از مجموعه انیمیشن پینگو در دست ساخت است

شخصیت پینگو که توسط فردی به نام «اوت‌مار گاتمن» در دهه 80 میلادی طراحی شد، نخستین‌بار در سال 1990 از شبکه BBC One بریتانیا پخش و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کودکان تبدیل شد. این سریال به دلیل شیطنت‌های این شخصیت و استفاده از زبان منحصر به فرد او، در طول دهه‌ها به یاد ماندنی شده و در قلب مخاطبان جای گرفته است.

«جاش سیلورمن»، مدیر ارشد بخش فرنچایز کمپانی ماتل، در گفت‌وگو با هالیوود ریپورتر گفت:

همکاری بین «ماتل» و «آردمن» یک ترکیب بی‌نظیر است. من به تازگی با تیم آن‌ها ملاقات داشتم و از این پروژه بسیار هیجان‌زده هستیم. این پروژه به واقع خاص خواهد بود. انیمیشن Pingu همچنان به طور طبیعی محبوبیت و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند و از اهمیت زیادی برخوردار است.

پینگو

کمپانی ماتل روی مفهومی به نام نوستالژی مدرن تمرکز دارد؛ برنامه‌هایی که هم برای کودکان جذاب هستند و هم بزرگسالان را به خاطرات کودکی‌شان می‌برد. به عنوان مثال، شخصیت معروف دایناسور بنفش «بارنی» که نسخه بازسازی‌شده آن به نام دنیای بارنی به نمایش درآمد از جمله شخصیت‌هایی بود که آن‌ها خلق کردند.

با این پروژه، ماتل همچنان در تلاش است تا از قدرت خود در نوستالژی مدرن بهره‌برداری و محبوب‌ترین شخصیت‌های خود را به نسل جدید معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت «پینگو» چیست؟ آیا سریال قدیمی آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *