همنواز

انیمه جان ویک در دست ساخت است

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی انیمه جان ویک که اثر سینمایی خواهد بود، به‌طور رسمی در مرحله توسعه قرار دارد و احتمالاً تا سال آینده منتشر خواهد شد.

خبر ساخت انیمیشن جان ویک چند روز پس از اعلام انیمه سریالی لازاروس از شبکه Adult Swim در نیویورک کامیک کان منتشر شد. این سریال نیز با کارگردان مجموعه جان ویک، «چاد استاهلسکی»، همکاری دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمه جان ویک ساخته می‌شود

به گزارش هالیوود ریپورتر، این انیمه سینمایی در دنیای جان ویک در حال ساخت است که به عنوان یک پیش‌درآمد، به ماجرای مأموریت غیرممکن شخصیت اصلی که باعث بازنشستگی و شروع زندگی متأهل او شد، می‌پردازد.

«چاد استاهلسکی» که به‌عنوان بدلکار و فیلمساز آمریکایی شناخته می‌شود، کارگردانی هر چهار فیلم جان ویک را برعهده داشته است. لاینزگیت، از طریق شرکت Summit Entertainment، مالک حق امتیاز این مجموعه خواهد بود.

«استاهلسکی» در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این انیمه به مأموریت غیرممکن «جان ویک» که او را به بازنشستگی و زندگی خانوادگی سوق داد، پرداخته است، اظهار داشت:

بله، تقریباً درست است؛ اما این فیلم یک انیمه سرگرم‌کننده خواهد بود. هدف ما صرفاً سرگرمی است. برخلاف برخی پیش‌درآمدها و دنباله‌های دیگر که به شکل متفاوتی ساخته می‌شوند، ما می‌خواهیم از این دنیا لذت ببریم و در این مدیوم انیمه‌ای کمی دیوانه‌وارتر عمل کنیم.

اعلام ساخت انیمه John Wick نمونه دیگری از ورود هالیوود به دنیای انیمه است. با توجه به علاقه شدید جوانان به انیمه‌هایی همچون جوجوتسو کایسن و آکادمی قهرمان من، شرکت‌های آمریکایی در تلاش هستند تا با تغییرات انیمیشنی، مخاطبان مشابهی را جذب کنند؛ هرچند نتایج این تغییرات متفاوت بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فرانچایز جان ویک چیست؟ آیا شما از طرفداران این دنیای سینمایی هستید؟ به‌نظر شما این انیمه می‌تواند نظر طرفداران این دنیا را جذب کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *