تبلیغات در فیگار

تمدید انیمه Wistoria: Wand and Sword برای فصل سوم رسماً تأیید شد

انیمه Wistoria: Wand and Sword با تأیید ساخت فصل سوم بازمی‌گردد و داستان ویِل سرفورت در دنیای جادو و شمشیر ادامه پیدا می‌کند.

فصل اول این انیمه به کارگردانی تاتسویا یوشیهارا در استودیوهای Actas و Bandai Namco Pictures تولید شد. او همچنین وظیفه ساختار روایی سریال را نیز بر عهده داشت. طراحی شخصیت‌ها توسط سایاکا اُنو انجام شد و یوشی‌کی هایاشی آهنگسازی اثر را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: استودیو WIT از انیمه Lona رونمایی کرد

در فصل دوم، یوشیهارا به‌عنوان کارگردان ارشد فعالیت کرد و هیدئاکی ناکانو مسئولیت کارگردانی اصلی سریال را بر عهده گرفت.

مشاهده تریلر در یوتیوب

داستان این انیمه در جهانی جریان دارد که جادو در آن حکم‌فرماست، اما شخصیت اصلی، ویل سرفورت، توانایی استفاده از جادو ندارد. با وجود این، او مهارت بالایی در شمشیرزنی دارد و تلاش می‌کند با قدرت جسمانی خود در دنیایی که جادو همه‌چیز را تعیین می‌کند، جایگاهش را ثابت کند.

پلتفرم کرانچی‌رول پخش هر دو فصل انیمه Wistoria: Wand and Sword را بر عهده داشته و آن را یک ماجراجویی حماسی در ژانر شمشیر و جادو توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی داستان این انیمه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Crunchyroll


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *