تریلر جدید فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend [+تاریخ انتشار]

به تازگی تریلر جدید فصل سوم انیمۀ Rent-A-Girlfriend منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تریلر فصل سوم این انیمه را مشاهده کنید.

وب سایت رسمی انیمه مانگا Rent-A-Girlfriend از Reiji Miyajima تاریخ انتشار فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend را (ماه جولای) اعلام کرد. این وبسایت نیز تیزر تبلیغاتی جدید فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend را منتشر کرد.

تریلر جدید فصل سوم انیمۀ Rent-A-Girlfriend

تیزر تبلیغاتی جدید فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend

Shin’ya Une جایگزین Kazuomi Koga برای کارگردانی فصل جدید در TMS Entertainment است. میتسوتاکا هیروتا برای نوشتن فیلمنامه این سریال برمی‌گردد. Kanna Hirayama دوباره در حال طراحی شخصیت‌ها است. HYADAIN برای ساختن موسیقی برمی‌گردد. کارکنان بازگشته همچنین شامل کارگردان صدا، هاجیمه تاکاکووا، کارگردان هنری مینورو آکیبا، هنرمند کلید رنگ فومیکو ایشی گورو، مدیر آهنگسازی شینتارو ساکای، و تدوینگر یومیکو ناکابا هستند.

فصل دوم در ژوئیه 2022 پخش شد. Crunchyroll انیمه را در حین پخش در ژاپن پخش کرد. اولین فصل انیمه در جولای 2020 در بلوک برنامه نویسی Animeism پخش شد و برای 12 قسمت پخش شد. Crunchyroll انیمه را در سراسر جهان به جز آسیا پخش کرد.

تیزر تبلیغاتی جدید فصل سوم انیمه Rent-A-Girlfriend

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *