همنواز

تریلر فیلم انیمه ای Psycho-Pass Providence [+تاریخ انتشار]

به تازگی تریلر فیلم انیمه ای Psycho-Pass Providence منتشر شد. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم انیمه ای Psycho-Pass Providence را ببینید.

تلویزیون فوجی اولین تریلر فیلم Psycho-Pass Providence را در دهمین سالگرد روز انیمه منتشر کرد. این ویدئو پیش نمایش آهنگ تم فیلم “Alexithymia Spare” توسط لینگ توسایت سیگوره است. وب سایت رسمی فیلم هفته گذشته نیز فاش کرد که این فیلم همزمان با اکران معمولی، اکران MX4D و 4DX را خواهد داشت. تاریخ انتشار فیلم انیمه ای Psycho-Pass Providence در 12 می است.

تریلر فیلم انیمه ای Psycho-Pass Providence

تریلر فیلم انیمه ای Psycho-Pass Providence
تاریخ انتشار فیلم انیمه ای Psycho-Pass Providence

نایوشی شیوتانی برای کارگردانی در Production I.G بازگشته است و TOHO توزیع کننده است. ماکوتو فوکامی، نویسنده سریال، به عنوان فیلمنامه نویس در کنار تاو اوبوکاتا، که در Psycho-Pass 2 به این فرنچایز پیوست، بازگشته است. اوبوکاتا همچنین برای آهنگسازی فیلم اعتبار دارد.

نائویوکی اوندا نیز به عنوان طراح شخصیت و کارگردان اصلی انیمیشن بازگشته است. سایر اعضای تیم بازگشته عبارتند از: ماکیکو سوزوکی به عنوان هنرمند کلیدی رنگ، شویچی کوساموری به عنوان کارگردان هنری، GEMBA برای 3D CGI، ایجی آرای به عنوان مدیر فیلمبرداری، یوشینوری موراکامی به عنوان تدوینگر، یوگو کانو به عنوان آهنگساز فیلم و یوشیکازو ایوانامی به عنوان کارگردان صدا.

این فیلم بر اساس انیمه اصلی Psycho-Pass ساخته ژن اوروبوچی ساخته شده است. Ling Tosite Sigure آهنگ تم فیلم “Alexithymia Spare” را اجرا می‌کند، در حالی که EGOIST آهنگ تم پایانی فیلم “Tōjisha” (یکی از نگرانی‌ها) را اجرا می‌کند.

تیزر فیلم انیمه ای Psycho-Pass Providence

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Psycho-Pass Providence را در یوتیوب مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *