تریلر فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero [+تاریخ انتشار]

به تازگی تریلر فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero منتشر شد. در ادامه به جزئیات فصل جدید انیمه The Rising of the Shield Hero می‌پردازیم.

کارکنان مجموعه تلویزیونی انیمیشن The Rising of The Shield Hero از تیزر تریلر جدید و اولین تصویر کلیدی فصل سوم این انیمیشن در روز جمعه رونمایی کردند. تاریخ انتشار فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero در اکتبر 2023 است.

تریلر فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero

هیتوشی هاگا که پنج قسمت استوری برد و چهار قسمت از فصل اول انیمه را کارگردانی کرد، کارگردان جدید فصل سوم است. او سومین کارگردان سریال بعد از تاکائو آبو از فصل اول و ماساتو جینبو از فصل دوم است. کیگو کویاناگی به نوشتن و نظارت بر فیلمنامه‌های سریال ادامه می‌دهد. کوین پنکین نیز برای موسیقی و Kinema Citrus برای تولید انیمیشن بازگشته‌اند.

Franziska van Wulfen و Sana Komatsu در طراحی شخصیت‌ها به Masahiro Suwa می‌پیوندند، و Kōta Sera کارگردان اصلی انیمیشن فصل‌های قبل اکنون به خاطر همکاری در طراحی‌ها اعتبار دارد.

The Rising of the Shield Hero 2، فصل دوم مجموعه تلویزیونی انیمیشن The Rising of The Shield Hero، در تاریخ 6 آوریل 2022 در کانال AT-X به نمایش درآمد. این انیمه قبلاً به تعویق افتاده بود، زیرا در ابتدا قرار بود در اکتبر اکران شود.

در ادامه می‌توانید تریلر این انیمه را مشاهده کنید:

فصل جدید انیمه The Rising of the Shield Hero

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *