گاف عجیب شاهین نجفی ؛ استوری جدید شاهین نجفی

به تازگی گاف عجیب شاهین نجفی جنجال به پا کرد. در ادامه مطلب گاف شاهین نجفی در اینستاگرام می‌توانید استوری جدید شاهین نجفی را مشاهده کنید.

شاهین نجفی یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد که سوژه مخاطبان در فضای مجازی شد. در ادامه همراه ما بمانید تا این استوری را ببینید. شاهین نجفی متولد 19 شهریور 1359 در بندرانزلی ، خواننده و نویسنده است. او فارغ التحصیل دکترای جامعه شناسی از آلمان می‌باشد که از 24 سالگی مهاجرت کرد و حالا بخاطر حکم ارتداد در خفاء زندگی می‌کند و مدام در حال تغییر قیافه است.

گاف عجیب شاهین نجفی

مرتضی نجفی پور مقدم معروف به «شاهین نجفی» در بندرانزلی به دنیا آمد و در شهر گیلان بزرگ شد، او کوچکترین فرزند از بین هشت فرزند خانواده است. او در 6 سالگی پدرش را از دست داد و بعدها نیز با اعتیاد برادرش با سختی و مشکلات متفاوتی بزرگ شد.

گاف عجیب شاهین نجفی
استوری جدید شاهین نجفی

از سال 1374 وقتی 15 ساله بود ، علاقه اش به موسیقی شروع شد تا اینکه در 18 سالگی نواختن گیتار را در سبک فلامنکو و کلاسیک شروع کرد. او نزد اساتیدی چون فرزاد دانشمند، سهراب فلک انگیز و حامد حمیدی گیتار آموخت سپس آوازهای هارمونی و سلفژ را از فریدون پوررضا و سنگاچینی یاد گرفت.

شاهین نجفی در مصاحبه‌ای گفت:

در اوایل دوران دانشجویی با گروهی بنام «فلامینکو» کنسرت می گذاشتیم و برنامه اجرا می کردیم که بعد از دو سه برنامه دیگر اجازه خواندن من را ندادند. بعد از آن دو بار بخاطر موسیقی زیر زمینی دستگیر و بخاطر هنجارشکنی هم از دانشگاه اخراج شدم ، در ایران هم جامعه شناسی می خواندم که نشد.

گاف شاهین نجفی در اینستاگرام

در ادامه می‌توانید استوری جدید شاهین نجفی را مشاهده کنید:

گاف عجیب شاهین نجفی
گاف شاهین نجفی در اینستاگرام

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *