حمله جنجالی شاهین نجفی به محسن نامجو: پاره‌ای! [+فیلم و عکسها]

شاهین نجفی محسن نامجو دو خواننده خارج نشینِ از ایران کوچ کرده هستند که اکنون وارد دعوایی جنجالی و پرحاشیه شده‌اند. در ادامه به جزئیات این مسئله خواهیم پرداخت.

روز قبل شاهین نجفی خطاب به نامجو توئیت و استوری‌های عجیبی را منتشر کرد که بخشی از آنها را در زیر خواهیم آورد و در نهایت و مهم‌تر از همه “به انگیزه این حمله شاهین نجفی به محسن نامجو خواهیم پرداخت.” تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

دعوای جنجالی شاهین نجفی محسن نامجو

حمله شاهین نجفی به نامجو: پاره‌ای!

شاهین
این استوری شاهین نجفی خطاب به نامجو است

دعوای جنجالی شاهین نجفی محسن نامجو

ماجرا از اوایل شهریور سال ۹۹ شروع شد. در آن روزها و در کشاکش افشاگری‌ها علیه آزار و تعرض جنسی، زنی با نام مستعار «ماهی» در توئیتر از «تجاوز و خشونت جنسی» محسن نامجو علیه خودش نوشت؛ واقعه‌ای که بر اساس آن روایت «در آمریکا رخ داده بود و به پلیس هم گزارش شده بود».

بعدا او ویدئویی منتشر کرد و گفت در ویدئوی شهریور سال ۹۹ صادق و شفاف نبوده است. او همچنین بدون اشاره به فردی مشخص و نیز بدون توضیح جزئیات ماجرا، به طور کلی از زنان آزاردیده «صمیمانه، خالصانه و متواضعانه» عذرخواهی کرد و فرصت جبران خواست.

حمله شاهین نجفی به محسن نامجو

شاهین
این توئیت نجفی بعد از فروخوردن خشم و پاک کردن استوری بالاست

ساعتی پس از این عذرخواهی اما یک فایل ۱۷ دقیقه‌ای از صدای نامجو منتشر شد که همهٔ جمله‌های اساسی‌اش در تناقض بود با آن‌چه در ویدئوی عذرخواهی‌اش گفته بود.

او در این فایل، منتقدان و معترضان به رفتارهایش را «افراد روانی و مریض و پاچه‌ورمالیده» خواند، آن‌ها را به «حسادت» متهم کرد، گفت بهره‌ای از زیبایی ندارند، موفق نبوده‌اند، تحصیلات ندارند و جنبشی در اعتراض به آزار زنان تشکیل داده‌اند که «شلوغ‌بازی» و «نبرد زامبی‌ها»ست و «یک سال از آن می‌گذرد، اما یک اسم ‘آدم‌حسابی’ در آن نمی‌بینم».

شاهین نجفی
این هم یکی از توئیت های نجفی خطاب به نامجو است. توئیتی که همه چیز با این آغاز شد.

ویدئوی محسن نامجو که نجفی را عصبانی کرد (به ثانیه 27 دقت کنید):

جالب اینجاست که این دو پیشتر با هم همکاری هم کرده‌اند و طبقِ گفته نجفی که عکسش را منتشر کردیم او آهنگی که باهم خوانده‌اند را از رزومه خود حذف خواهد کرد. باید دید واکنش نامجو به این حملات نجفی چه خواهد بود.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *