آرتبوک جدید انیمه Inuyasha منتشر شد!

به تازگی استودیو سازنده انیمه اینویاشا آرتبوک جدید انیمه Inuyasha را منتشر کرد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا این آرتبوک جدید را مشاهده کنید.

بر اساس گزارش کرانچی رول، RUMIKO TAKAHASHI COLORS 1978 – 2023 دارای 400 صفحه محتوا می‌باشد که به دقت انتخاب شده است، از جمله تصاویر جلدهای نمادین مانگا و پانل های معروف از سری های برجسته مانند Inuyasha، Ranma 1/2، Urusei Yatsura، Maison Ikkoku و بسیاری دیگر.

آرتبوک جدید انیمه Inuyasha

این مجموعه همچنین یک مصاحبه 10 صفحه ای خواهد داشت که در آن تاکاهاشی روند هنری خود و افکار خود را در مورد حال و آینده شرح می دهد. RUMIKO TAKAHASHI COLORS 1978 – 2023 روی جلدش بسیاری از شخصیت های دوست داشتنی مانگاکا را به تصویر می کشد و این مورد با قیمت 6800 ین (تقریباً 47 دلار) به فروش می رسد. پیش بینی می شود این کتاب تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.

آرتبوک جدید انیمه Inuyasha
کتاب آرت جدید انیمه Inuyasha

کتاب آرت جدید انیمه Inuyasha

تاکاهاشی احتمالاً بیشتر برای خوانندگان مانگای آمریکای شمالی به خاطر سریال عاشقانه و فانتزی شانن Inuyasha شناخته می شود، که در شویشا شونن از نوامبر 1996 تا ژوئن 2008 ظاهر شد. این روایت کاگومه هیگوراشی پانزده ساله را دنبال می کند که در دوره زمانی سنگوکو ژاپن به عقب می افتد. در گذشته، او با یک شیطان نیمه‌سگ آشنا می‌شود و با هم به سفری می‌روند تا تمام تکه‌های جواهر قدرتمند شیکون را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *