اکشن فیگورهای جدید جوجوتسو کایسن منتشر شدند!

به تازگی اکشن فیگورهای جدید جوجوتسو کایسن منتشر شدند. در ادامه این مطلب می‌توانید عکس‌های جدید این اکشن فیگور را مشاهده کنید.

اکشن فیگور Kugisaki که برای پیش‌سفارش در Sideshow در دسترس است، این شخصیت جوجوتسو کایسن را در سال اول دبیرستان نشان می دهد که چکش معروف خود را به دست می‌گیرد، در حالی که فیگور فوشی‌گورو با قابلیت Ten Shadows برخی از شیکامی‌های خود را احضار کرده است.

اکشن فیگورهای جدید جوجوتسو کایسن

هر دو آیتم دارای چندین نقطه مفصل و انواع قطعات قابل تعویض هستند، به این معنی که طرفداران می توانند از این دو مجسمه برای بازسازی برخی از لحظات مورد علاقه خود از داستان Gege Akutami استفاده کنند. هر دوی آنها با قیمت 170 دلار به فروش می رسند و انتظار می رود در ماه اکتبر ارسال آنها آغاز شود.

اکشن فیگورهای جدید جوجوتسو کایسن
اکشن فیگورهای جدید Jujutsu Kaisen
اکشن فیگورهای جدید جوجوتسو کایسن
اکشن فیگورهای جدید Jujutsu Kaisen

اکشن فیگورهای جدید Jujutsu Kaisen

مانگای در حال اجرا Jujutsu Kaisen برای اولین بار در مارس 2018 در Shueisha’s Weekly Shōnen Jump ظاهر شد و تا کنون، این مجموعه 23 جلد محتوا تولید کرده است. داستان یوجی ایتادوری، دانش‌آموز دبیرستانی با استعداد ورزشی را دنبال می کند. پس از قورت دادن یکی از انگشتان پوسیده ریومن سوکونا، پادشاه بلامنازع نفرین‌ها، او توسط گروهی از جادوگران جوجوتسو استخدام می شود و تحت سرپرستی ساتورو گوجو، قوی‌ترین جادوگر جهان قرار می‌گیرد.

جوجوتسو کایسن، که عضوی از سه گانه تاریک ژانر شونن در نظر گرفته می شود، طرفداران قابل توجهی را جذب کرده است. در حال حاضر، با بیش از 80 میلیون نسخه در سراسر جهان، یکی از پرفروش ترین مانگای تمام دوران است. اوایل امسال، Loungefly کوله‌پشتی الهام‌گرفته از جوجوتسو کایسن را منتشر کرد که لحظه‌ای را بازسازی می‌کند که ایتادوری انگشت سوکونا را می‌خورد و روح نفرین شده را نشان می داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *