اختراع سیستم ODM حمله در تایتان در واقعیت!

به تازگی اختراع سیستم ODM حمله در تایتان در واقعیت توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیو این اختراع را مشاهده کنید.

ODM ابزار اصلی Survey Corps است که از آن برای از بین بردن تایتان ها در حین کاوش در جهان خارج از دیوارهای بشریت استفاده می کنند. Jlaservideo که کانالش به بازآفرینی شگفتی‌های تکنولوژیکی از داستان‌های مشهور اختصاص دارد، اخیراً ODM را به نمایش گذاشت و در عین حال توضیح مفصلی درباره نحوه عملکرد آن نیز ارائه کرد.

اختراع سیستم ODM حمله در تایتان در واقعیت

در حمله به تایتان، ODM از دارت های طنابی استفاده می کند که از دستگاهی در اطراف باسن کاربر پرتاب می شوند. این ها به ساختمان ها و درختان مجاور متصل می شوند و به کاربر اجازه می دهند با سرعت بالا در هوا پرواز کنند. برای تکرار این عملکرد، ODM این یوتوبر از نسخه قدرتمندتر دستگاه کارتریج C02 استفاده شده در شوتر وب خود استفاده می کند.

برای اطمینان از اینکه دارت‌ها در هر سطحی قرار می‌گیرند، این دستگاه از یک چکش کوچک‌ ساخته شده با پودر استفاده می‌کند که آن را بسیار قدرتمند می کند. بر خلاف ODM در انیمه، نسخه Jlaservideo نه یک، بلکه دو دارت طناب در هر طرف دارد که به طور همزمان از طریق یک اهرم فنری شلیک می شود.

اختراع سیستم ODM حمله در تایتان در واقعیت
اختراع سیستم ODM اتک آن تایتان در واقعیت

اختراع سیستم ODM اتک آن تایتان در واقعیت

در ادامه می‌توانید ویدیو این یوتوبر را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *