مانگا شبدر سیاه مجله هفتگی شونن جامپ را ترک کرد!

به تازگی مانگا شبدر سیاه مجله هفتگی شونن جامپ را ترک کرد. در ادامه این مطلب به ترک مانگا شبدر سیاه مجله هفتگی شونن جامپ می‌پردازیم.

به گفته HITC، مجموعه مانگای محبوب پس از انتشار چپتر 368، مجله معروف shōnen را ترک خواهد کرد. در ادامه، Black Clover در Jump Giga، نشریه زیر مجموعه Weekly Shōnen Jump پخش خواهد شد. این حرکت به شدت بر تعداد چپترهای جدید شبدر سیاه در هر سال تأثیر می‌گذارد. در حالی که Weekly Shōnen Jump به صورت هفتگی نسخه ها را منتشر می کند، Jump Giga از برنامه انتشار فصلی استفاده می کند، به این معنی که سه ماه وقفه بین نسخه ها وجود دارد.

ترک مانگا شبدر سیاه مجله هفتگی شونن جامپ

شبدر سیاه اولین چپتر خود را در فوریه 2015 منتشر کرد و تاکنون این مجموعه ماجراجویی فانتزی تاباتا تاکنون 35 جلد را منتشر کرده است. داستان این مانگا در دنیایی اتفاق می‌افتد که استعدادهای جادویی عادی هستند و داستان روی پسر جوانی به نام آستا متمرکز می‌باشد. آستا علیرغم اینکه ظاهراً بدون هیچ پتانسیل خاصی به دنیا آمده است، رویای تبدیل شدن به پادشاه جادوگر بعدی را در سر می پروراند و راهی سفری می شود تا هدف نهایی خود را دنبال کند.

ترک مانگا شبدر سیاه مجله هفتگی شونن جامپ
ترک مانگا Black Clover مجله هفتگی شونن جامپ

ترک مانگا Black Clover مجله هفتگی شونن جامپ

انیمه شبدر سیاه گروهی از بازیگران برجسته و باتجربه را به همراه گکوتو کاجی‌وارا به نمایش می‌گذارد که به ویژه صداپیشگی هیتوهیتو تادانو در انیمه کومی نمی‌تواند ارتباط برقرار کند را بر عهده دارد و صداپیشگی شخصیت آستا را انجام می دهد. از دیگر بازیگران این انیمه می توان به نوبوناگا شیمازاکی در نقش یونو گرینبریال، کانا یوکی در نقش نوئل سیلوا و نوبوهیکو اوکاموتو در نقش لیبه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *