تریلر انیمه Shangri-La Frontier + تاریخ انتشار و داستان

به تازگی تریلر انیمه Shangri-La Frontier منتشر شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا به جزئیات بیشتر این انیمه نیز بپردازیم.

وب سایت رسمی برای انیمه تلویزیونی رمان Frontier Katarina’s Shangri-La Frontier در روز چهارشنبه از سومین ویدیوی تبلیغاتی، Prologue Visual و تصاویر شخصیت جدید رونمایی کرد. این ویدئو پیش نمایش آهنگ تم “بازی های شکسته” توسط FZMZ است.

داستان انیمه Shangri-La Frontier

تریلر انیمه Shangri-La Frontier
تریلر انیمه Shangri-La Frontier

دانش آموز دبیرستانی سال دوم Rakurō Hizutome فقط به یک چیز علاقه مند است: پیدا کردن “بازی های بد” و بازی کردن آنها. مهارت های بازی او به شدت زیاد است و از نظر او هیچ بازی برای لذت بردن بد نیست. بنابراین ، هنگامی که او با بازی جدید Shangri-La Frontier آشنا شد ، او مستقیما وارد بازی شد تا سیستم اکشن آن را تجربه کند. اما آیا او می تواند تمام رازهای این بازی را پیدا کند؟

Toshiyuki Kubooka با دستیار کارگردان Hiroki Ikeshita ، انیمه را در C2C کارگردانی می کند و Kazuyuki Fudeyasu در حال نظارت و نوشتن اسکریپت های سریال است. Ayumi Kurashima به عنوان طراح شخصیت و مدیر ارشد انیمیشن خدمت می کند. موناکا موسیقی را آهنگسازی می کند.

تاریخ انتشار انیمه Shangri-La Frontier

تریلر انیمه Shangri-La Frontier
داستان انیمه Shangri-La Frontier

این انیمه در تاریخ 1 اکتبر در 28 شبکه MBS/TBS به نمایش در خواهد آمد و یکشنبه ها ساعت 5 بعد از ظهر پخش می شود. JST انیمه برای دو دوره متوالی (چهارم سال) پخش می شود. Crunchyroll انیمه را به عنوان پخش می کند.

تریلر انیمه Shangri-La Frontier

کلام آخر

تریلر انیمه Shangri-La Frontier
تاریخ انتشار انیمه Shangri-La Frontier

Katarina در ماه مه 2017 سریال های رمان را در وب سایت Shōsetsu-ka ni narō آغاز کرد. کاتا همچنین یک سریال جدید دیگر را در مجله هفتگی Shōnen نوشت. این سریال به دنبال قهرمان Psyger-0 است که بازیکن برتر “Frontier Shangri-la” است. فوجی در ژوئیه 2020 ، بازی های God-Tier Manga را در مجله هفتگی Shōnen منتشر می کند.

اخبار مرتبط


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *