تریلر مانگا Boruto: Two Blue Vortex + تاریخ انتشار و داستان

به تازگی تریلر مانگا Boruto: Two Blue Vortex منتشر شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا به جزئیات بیشتر این مانگا نیز بپردازیم.

با منتشر شدن Boruto: Two Blue Vortex، جهان ناروتو با صدایی بلند بازگشته است. یک اطلاعیه همراه با یک تریلر جدید در توییتر منتشر شد. پس از پایان Boruto: Naruto Next Generations در اوایل سال جاری، طرفداران با وعده خروج بوروتو اوزوماکی از دهکده برگ پنهان باقی ماندند و خود را برای رویارویی با Code و Kawkai آماده کردند.

اکنون ما با Boruto: Two Blue Vortex شاهد یک بوروتو قوی تر هستیم. ما همچنین در این آرک جدید می‌توانیم نحوه مبارزه ساسکه را ببینیم. به نظر شما شخصیت قوی‌تر از ساسکه در مانگا بوروتو وجود دارد یا خیر؟

داستان مانگا Boruto: Two Blue Vortex

تریلر مانگا Boruto: Two Blue Vortex
داستان مانگا Boruto: Two Blue Vortex

در چپتر افتتاحیه، سه سال پس از پایان سری اولیه، بینندگان با دهکده برگ پنهان تغییر یافته آشنا شدند. بوروتو به عنوان یک فراری به دهکده بازگشت و ماموریتی برای جلوگیری از آخرین تهدید Code داشت.

اکنون، با شروع Boruto: Two Blue Vortex Chapter 2، روایت به‌طور یکپارچه آغاز می‌شود. تکامل بوروتو از طریق آموزش شدید کاملا قابل مشاهده است، زیرا او با کد رو به رو می شود. این چپتر همچنین زمینه را برای یک نبرد عظیم برای جذب طرفداران در چپترهای بعدی آماده می کند.

تاریخ انتشار مانگا Boruto: Two Blue Vortex

تریلر مانگا Boruto: Two Blue Vortex
تاریخ انتشار مانگا Boruto: Two Blue Vortex

Boruto: Naruto Next Generations که از 6 آرک در 80 چپتر توزیع شده است، در آوریل امسال به پایان رسید. در حالی که در ابتدا اعلام شد که این مانگا می تواند متوقف شود، اما به زودی با Boruto: Two Blue Vortex در ماه آگوست از سر گرفته شد. چپترهای بعدی برای انتشار ماهانه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، حماسه کنونی قرار است پس از پایان قسمت اول، در مارس 2023یک اقتباس دریافت کند.

تریلر مانگا Boruto: Two Blue Vortex

کلام آخر

تریلر مانگا Boruto: Two Blue Vortex
تریلر مانگا Boruto: Two Blue Vortex

بوروتو یک اسپین آف و دنباله سریال مانگای مورد علاقه طرفداران ماساشی کیشیموتو یعنی ناروتو است و ماجراهای پسر ناروتو اوزوماکی، بوروتو اوزوماکی، و تیم نینجاهایش را روایت می کند. این مجموعه در ماه می 2016 در مجله هفتگی Shōnen Jump از Shueisha با عنوان Boruto: Naruto Next Generations با یوکیو کوداچی به عنوان نویسنده و کیشیموتو به عنوان ناظر تحریریه شروع به کار کرد. با این حال، در نوامبر 2020، کوداچی از سمت خود کناره‌گیری کرد و کیشیموتو به‌عنوان نویسنده آن را بر عهده گرفت. اگر به دنبال انیمه‌ای مشابه به ناروتو هستید، انیمه و مانگا بوروتو انتخابی عالی است که حتما باید آن را تجربه کنید.

اخبار مرتبط


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *