تیزر انیمیشن Moana 2 منتشر شد

اخیرا کمپانی «دیزنی»، تیزر کوتاهی از انیمیشن Moana 2 منتشر کرده که بازگشت شخصیت های «موانا» (Moana) و «مائوئی» (Maui) را نشان می‌دهد.

«دیو دریک جونیور» که نویسنده اصلی فیلم بود، این بار کارگردانی انیمیشن موانا 2 را به عهده داشت. همچنین، «آبیگیل بارلو»، «امیلی بیر»، «اوپتایا فوآی» و «مارک منسینا» در بخش موسیقی این اثر فعالیت می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیزر انیمیشن Moana 2

در یک اعلام غافلگیرانه، «باب ایگر» اعلام کرد که موانا 2 در 27 نوامبر 2024 (7 آذر 1402) اکران خواهد شد. قسمت اول موانا که مخاطبان را با شخصیت‌ها و موسیقی‌هایی که برخی از مشهورترین آثار دیزنی شده‌اند، آشنا کرد و موفقیت بزرگی را به دست آورد.

«دیزنی» بیش از یک قرن در صنعت سرگرمی فعال بوده و به خاطر توانایی خود در طراحی داستان‌های زیبا که مخاطبان را به خود جذب کرد، ستایش‌ شد. با این حال، در سال‌های اخیر، این کمپانی شکست‌های متوالی را در باکس آفیس تجربه کرد.

 

مدیر عامل «دیزنی»، «باب ایگر»، تایید کرد که موآنا 2، در واقع جایگزینی برای پروژه دیگری از «دیزنی» است. در ابتدا، ادامه قسمت اول قرار بود در قالب یک سریال تلویزیونی در شبکه دیزنی پلاس (Disney+) منتشر شود. با این حال، این ایده در نهایت کنار گذاشته شد.

کمپانی «دیزنی» چند سال سختی را پشت سر گذاشته است و این نگرانی‌هایی را در مورد آینده این شرکت به وجود آورد. چیزی که واقعاً به «دیزنی» آسیب رساند این بود که مجبور شد تعدادی از انیمیشن‌های «پیکسار» مانند Soul، Turning Red و Luca را مستقیماً در دیزنی پلاس، به دلیل همه‌گیری کرونا منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ انیمیشن Moana 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *