تریلر انیمیشن Moana 2 منتشر شد

اخیرا کمپانی در مراسم D23، تریلر انیمیشن Moana 2 (موانا 2) با حضور دواین جانسون به نمایش در آمد و طرفداران این فرانچایز هیجان‌زده شدند.

«دواین جانسون»، صداپیشه «مائوئی»، شخصیتی برجسته در فیلم‌های موانا از «دیزنی»، در رویداد D23 به استقبال پرشور تماشاگران آمد تا هیجان‌انگیزترین ماجراجویی «موانا» و «مائوئی» و تریلر قسمت جدید را به‌عنوان بخشی از فهرست انیمیشن‌های آینده این استودیو معرفی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمیشن Moana 2

در یک اعلام غافلگیرانه، «باب ایگر» اعلام کرد که موانا 2 در 27 نوامبر 2024 (7 آذر 1402) اکران خواهد شد. قسمت اول موانا که مخاطبان را با شخصیت‌ها و موسیقی‌هایی که برخی از مشهورترین آثار دیزنی شده‌اند، آشنا کرد و موفقیت بزرگی را به دست آورد.

اولین تریلر تریلر انیمیشن موانا 2 را مشاهده کنید:


اولین تیزر کوتاه از انیمیشن Moana 2 را مشاهده کنید:

اتفاقات قسمت دوم موانا سه سال پس از وقایع فیلم اصلی که در سال 2016 نامزد اسکار شد، رخ می‌دهد. در این فیلم، «موانا» و گروهش به دنبال جزیره گمشده موتوفِتو هستند که زمانی اقیانوس را به هم متصل می‌کرد، اما اکنون توسط خدای حسود طوفان‌ها پنهان شده است.

در تریلر، «موانا» در نقش خواهر بزرگ‌تر خود ظاهر می‌شود و خواهر سه‌ساله‌اش، «سیمیا»، را راهنمایی می‌کند. «کراوالهو» در بخشی از ارائه گفت که «سیمیا» تمام دنیای «موانا» است.

به‌عنوان رهبر خشکی و دریا، «موانا» به دنبال شواهدی از وجود افراد دیگر در جزایر نزدیک می‌گردد و با دشمنی جدید و ناشناخته که در نوری بنفش احاطه شده و توسط خفاش‌ها محاصره شده، روبرو می‌شود. در تریلر، شرور به موانا و مائوئی می‌گوید:

تو نابود خواهی شد و راه‌یافته‌ات هم همین‌طور.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ انیمیشن Moana 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *