تریلر فصل دوم انیمیشن My Adventures With Superman منتشر شد

به تازگی تریلر فصل دوم انیمیشن My Adventures With Superman یکی از پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های اخیر شبکه «Adult Swim»، منتشر شده است.

انیمیشن سریالی ماجراهای من با سوپرمن (My Adventures With Superman) به مخاطبان، نسخه‌ی جوان‌تری از شخصیت‌های «کلارک کنت» (سوپرمن)، «لوییس لین» و «جیمی اولسن» معرفی می‌کند و همچنین روزهای اول «سوپرمن» را به عنوان یکی از قهرمان‌های برجسته و پرافتخار «دی‌سی» نشان می‌دهد. در این سریال، ما شاهد ماجراها و خطراتی هیجان‌انگیز هستیم که «کلارک» را به قهرمانی که امروزه می‌شناسیم، تبدیل می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم انیمیشن My Adventures With Superman منتشر شد

در فصل جدید انیمیشن ماجراهای من با سوپرمن (My Adventures With Superman)، سه دوست صمیمی، «کلارک کنت» (سوپرمن)، «لوییس لین» و «جیمی اولسن»، با تهدید‌های بیشتری روبرو می‌شوند. دشمنان قدیمی «کلارک» به زمین می‌آیند و این برای آن‌ها چالش‌های جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

«لوییس لین» نیز با مسائلی از آینده درگیر است که روی زندگی و تصمیم‌گیری‌های او تأثیر می‌گذارد. همچنین، «جیمی اولسن» نیز با مشکلات مالی روبرو بوده که مجبور می‌شود پول هنگفتی را خرج کند.

 

در این فصل جدید، «کریپتون» (سیاره‌ی مادری سوپرمن) به سراغ این قهرمانان جوان می‌آید و قدرت، وفاداری و عشق آن‌ها را می‌آزماید. دو قسمت ابتدایی انیمیشن ماجراهای من با سوپرمن در تاریخ 25 مه 2025 (5 خرداد 1403) منتشر خواهند شد و سپس باقی قسمت‌ها به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل دوم انیمیشن My Adventures With Superman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: geektyrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *