نمرات اولیه انیمیشن گارفیلد منتشر شد

انیمیشن گارفیلد با وجود صداپیشگی «کریس پرت»، نتوانست نظر مثبت منتقدان سینمایی را جلب کند و همچنین نمرات پایینی را دریافت کرد.

انیمیشن Garfield که اقتباسی از مجموعه کمیک‌ استریپ محبوب گارفیلد اثر «جیم دیویس» است، داستان گربه‌ای تنبل و عاشق لازانیا را روایت می‌کند که در یک ماجراجویی دیوانه‌وار با پدرش و سگش «اودی» همراه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات اولیه انیمیشن گارفیلد منتشر شد

منتقدان معتقدند که انیمیشن The Garfield Movie اگرچه می‌تواند کودکان را سرگرم کند؛ اما وفاداری لازم به داستان و شخصیت‌های اصلی را ندارد و در واقعیت، اثری ضعیف و ناامیدکننده است.

انیمیشن گارفیلد

در ادامه به برخی از نظرات منتقدان درباره انیمیشن سینمایی گارفیلد می‌پردازیم:

«فرانک شک» از هالیوود ریپورتر:

همه چیز همانطور که انتظار دارید پیش می‌رود و همین نیز باعث می‌شود که این اثر به کارگردانی «مارک دیندال» طولانی‌تر از آن چیزی احساس شود که هست، البته حداقل برای افرادی که بالای 10 سال سن دارند.

«کیت اربلند» از ایندی‌وایر:

این انیمیشن سینمایی نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و باید به همانجایی که از آن آمده، بازگردد.

«ای. ای. داود» از آی‌جی‌ان:

این انیمیشن سینمایی برخی از انیمیشن سازی‌های خوب را در کنار برخی از جوک‌ها و طنزهای مربوط به شوخی‌های تلفنی و مسائل مربوط به مشکلات پدری ارائه می‌کند.

«نل مینو» از راجر ایبرت:

خط داستانی پیچیده است ولی چندان جذاب نیست. عناصری وجود دارند که برای کودکان بیش از حد آزاردهنده هستند و این اثر کمدی ارزشمندی نیز برای بزرگسالان ندارد.

«کارلوس آگولار» از ورایتی:

این فیلم گارفیلد برای آن دسته از مخاطبان است که تاکنون نام گارفیلد را نشنیده‌اند چراکه تلاشی برای پاک کردن تاریخ و بازتعریف آن به شکلی متفاوت نمی‌کند.

در حال حاضر، اثر سینمایی گارفیلد در وب سایت راتن تومیتوز دارای امتیاز 48% و در متاکریتیک دارای امتیاز 36 از 100 است. با توجه به نظرات منتقدان، به نظر می‌رسد که طرفداران گارفیلد و انیمیشن‌های کمدی خانوادگی، از این اثر ناامید خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نمرات اولیه انیمیشن گارفیلد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comic Book Movie


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *