تریلر انیمیشن موانا 2 منتشر شد + تاریخ اکران و پوستر

پوستر جدید و تریلر انیمیشن موانا 2 منتشر شد که پیش از انتشار تریلر اصلی این انیمیشن در این هفته، نگاهی اجمالی به دنباله این اثر را ارائه می‌دهد.

این پوستر اخیراً توسط استودیو انیمیشن سازی «دیزنی» منتشر شد. «دیوید جی. دریک جونیور» نویسندگی و کارگردانی این دنباله را برعهده دارد و صداپیشگان قبلی شامل «آلیئی کراوالیو» (موانا)، «دواین جانسون» (مائویی) و «آلن تودیک» (هی‌هی) را بار دیگر گرد هم می‌آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن موانا 2

«جانسون» اخیراً با به اشتراک گذاشتن تصاویری از اتاق ضبط در اینستاگرام، اعلام کرد که ضبط صداهای «مائویی» را به پایان رساند. او همچنین قرار است در بازسازی لایو اکشن موانا که اواخر امسال فیلمبرداری آن آغاز می‌شود، نقش «مائویی» را به صورت زنده بازی کند.

در ادامه می‌توانید تریلر موانا 2 را مشاهده کنید:

 

در ادامه می‌توانید پوستر موانا 2 را مشاهده کنید:

تریلر انیمیشن موانا 2
پوستر انیمیشن Moana 2

طبق خلاصه داستان رسمی «دیزنی»، موانا 2 مخاطبان را به سفری گسترده و جدید با «موانا»، «مائویی» و گروهی کاملاً جدید از دریانوردان غیرمنتظره می‌برد. «موانا» پس از دریافت ندایی غیرمنتظره از اجداد راهیاب خود، باید به اعماق دریاهای اقیانوسیه و آب‌های خطرناک و گم‌شده برای همیشه سفر کند، سفری که تا به حال با آن روبرو نشده است.

تاریخ اکران انیمیشن Moana 2 در سینماها برای 27 نوامبر 2024 (7 آذر 1403) در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن موانا 2 چیست؟ آیا قسمت اول این انیمیشن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *