هایائو میازاکی روی یک انیمه سینمایی جدید کار می‌کند

هایائو میازاکی ، کارگردان کهنه‌کار صنعت انیمه، پس از شش دهه خلق آثار درخشان و هدیه دادن دوازده فیلم کلاسیک در استودیو گیبلی، به دنبال ساخت ی اثر جدید است.

طبق گفته‌های پسر این کارگردان، «گورو میازاکی»، در طی جلسه‌ای که در موزه استودیو جیبلی برگزار کرد، گفت که به نظر می‌رسد این کارگردان افسانه‌ای برای اثر بعدی خود که حس نوستالژی دارد (به نقل از اُریکون و ترجمه‌ی CBR)، به این استودیو رفته تا نگارش آن را به اتمام برساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هایائو میازاکی روی یک انیمه سینمایی جدید کار می‌کند

گورو میازاکی بیان کرد:

نمی‌دانم قرار است برای فیلم بعدی او باشد یا نه، اما به نظر می‌رسد پروژه‌ای در سبک ماجراجویی-اکشن با حال و هوایی نوستالژیک و یادآور روزهای قدیم را داشته باشیم.

او همچنین افزود علاقه‌ی پدرش به ساخت جعبه‌های نمایشی از آثار پیشین در حین ساخت انیمه پسر و حواصیل (The Boy and the Heron)، منجر به آغاز کار روی پروژه‌ی جدید شده است.

در حالی که ترجمه ماشینی اولیه‌ی اُریکون اشاره‌ی مبهمی به یک دنباله دارد، برخی از طرفداران متقاعد شده‌اند که اثر جدید «میازاکی» دنباله‌ای بر Nausicaä of the Valley of the Wind محصول 1984 خواهد بود و داستان کامل مانگای نوشته‌شده‌ی «میازاکی» را که در نهایت در سال 1994 به پایان رسید، دربرخواهد گرفت.

هایائو میازاکی

یکی از کاربران در توییتر نوشت:

این موضوع دنباله‌ی Nausicaä را تأیید می‌کند.

دیگری اضافه کرد:

اگر واقعاً درست باشد، به نظر می‌رسد دنباله‌ای برای Nausicaä را ببینیم.

یکی دیگر از کاربران با نظر دادن درباره‌ی این ماجراجویی پسا-آخرالزمانی با پیامی قوی درباره‌ی محیط زیست که قهرمان آن، Nausicaä، در تلاش برای نجات دره‌ی باد و تحقق یک پیشگویی است، چنین اظهار نظر کرد:

قرار دادن طرفداران معمولیِ استودیو جیبلی در مسیر آشنایی با Nausicaä با ساخت یک دنباله، می‌تواند شاهکار «میازاکی» باشد. آن فیلم به طرز باورنکردنی تخیلی و الهام‌بخش خواهد بود و من فقط می‌توانم رویای آن را در سر بپرورانم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی این فیلمساز بزرگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *