تریلر Moana 2 رکورد زد

اولین تریلر Moana 2 (موانا 2) در 24 ساعت اول انتشار خود، با 187 میلیون بیننده، رکورد پربیننده‌ترین تریلر تاریخ انیمیشن‌های دیزنی را به نام خود ثبت کرد.

این رقم به طور قابل توجهی از رکورد قبلی 157 میلیونی Inside Out 2 (وارونه 2) عبور کرده و فاصله زیادی با رکوردهای 116 میلیونی Frozen 2 (یخ‌زده 2) و 113 میلیونی Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان 2) ایجاد کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر Moana 2 رکورد زد

تریلر موانا 2 که در روز چهارشنبه هفته گذشته رونمایی شد، در شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک، یوتیوب، ایکس، اینستاگرام، فیسبوک و اسنپ‌چت به اشتراک گذاشته شده و با بازخوردهای بسیار مثبتی از سوی مخاطبان داشته است.

تریلر Moana 2

در این قسمت جدید، «موانا» و «مائوئی» به کارگردانی دیوید «دریک جونیور»، «جیسون هند» و «دینا لدو میلر» و آهنگسازی «ابیگیل بارلو» و «امیلی بیر»، به ماجراجویی‌های جدیدی در اعماق اقیانوس می‌روند. «دواین جانسون» و «آلیئی کراوالیو» بار دیگر در نقش‌های «مائوئی» و «موانا» به ایفای نقش می‌پردازند.

قسمت اول موانا (Moana) که در سال 2016 اکران شد، به موفقیتی چشمگیر دست یافت و با فروش 682.6 میلیون دلاری در سراسر جهان، نامزد دریافت دو جایزه اسکار در رشته‌های بهترین انیمیشن بلند و بهترین ترانه اورجینال شد. حالا مشخص می‌شود که قسمت دوم این انیمیشن به احتمال زیاد رکورد فروش قسمت اول را خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر Moana 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *