تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Tower of God مشخص شد

انیمه Tower of God بالاخره پس از انتظار طولانی، آماده بازگشت است. فصل دوم این انیمه با عنوان بازگشت شاهزاده در 7 ژوئیه 2024 منتشر خواهد شد.

فصل دوم انیمه Tower of God در 17 تیر 1403 (7 ژوئیه 2024) منتشر خواهد شد. این فصل که بازگشت شاهزاده نام دارد، دنباله فصل اول این انیمه محبوب است که در سال 2020 منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Tower of God مشخص شد

فصل اول انیمه برج خدا که در سال 2020 منتشر شد. این سریال اقتباسی از یک وب‌تون مشهور با همین نام بود که طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. فصل دوم این انیمه، آرک داستانی Return of the Prince را از وب‌تون دنبال می‌کند و 6 سال از نظر داستانی با فصل اول فاصله دارد.

علاوه بر این، استودیو سازنده فصل دوم نیز تغییر کرده است. به جای Telecom Animation Film، استودیو The Answer وظیفه ساخت فصل جدید را بر عهده دارد.

انیمه Tower of God

«آکیرا سوزوکی» در استودیو The Answer کارگردانی فصل دوم را بر عهده دارد و «تایچی ایچیکاوا»، «یوما اوچیدا»، «سایومی واتابه» و «سائوری هایامی» به جمع صداپیشگان این فصل اضافه شده‌اند.

در خلاصه داستان فصل دوم آمده است «جا وانگنان» که در عبور از طبقه بیستم ناتوان است، تسلیم نمی‌شود و در ادامه سفر خود با «ویوله»، شخصیتی مرموز و قدرتمند، آشنا می‌شود. «وانگنان» از «ویوله» دعوت می‌کند که به گروهش ملحق شود و این دو با یکدیگر راهی سفری جدید و پرماجرا خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Tower of God چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *