بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن + 2023 [تاریخ اکران، تریلر و نتفلیکس]

انیمه‌های 2023 قرار است بسیار جذاب و سرگرم کننده باشند. در ادامه با ما همراه بمانید تا به معرفی بهترین انیمه های سریالی 2023 بپردازیم.

انیمه برای تازه واردان می‌تواند بسیار طاقت فرسا باشد، به خصوص زمانی که متوجه شوند انیمه به خودی خود دارای ژانرهای زیادی است. به طور کلی، انیمه به انیمیشن‌های ژاپنی گفته می‌شوند و می‌توانند برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان ساخته شوند. در میان سال‌های مختلف، به نظر می‌رسد انیمه‌های سال 2023 قرار است بسیار جذاب باشند. از فصل‌های جدید انیمه‌های محبوب گرفته تا اقتباس‌های جدید، انیمه‌های جذاب سال 2023 قطعا بینندگان را سرگرم خواهند کرد.

بهترین انیمه های سریالی 2023

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های سریالی 2023

با به پایان رسیدن سال 2022 و تمام انیمه‌های این سال، سوال اینکه در سال 2023 چه انیمه های سریالی ببینیم در میان طرفداران انیمه بیشتر و بیشتر می‌شود. با توجه به اینکه هر سال انیمه‌های سریالی زیادی منتشر می‌شوند، پیدا کردن بهترین‌ها می‌تواند برای برخی مشکل‌ساز باشد.

پس اگر می‌خواهید با بهترین انیمه سریالی 2023 آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمه های سریالی در سال 2023 بپردازیم.

One Punch Man 3

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023

داستان مرد تک مشتی در کلان‌شهری خیالی به نام «شهر Z» روایت می‌شود و دربارهٔ ابرقهرمانی به نام سایتاما است که به قدری سخت تمرین کرده‌است که به مرور زمان موهای سرش کم‌کم شروع به ریزش کرده و در نهایت به‌طور کامل کچل شده‌است.

او می‌تواند بر هر دشمنی تنها با یک مشت غلبه کند، و بدلیل اینکه بسیار قدرتمند است و قادر است به راحتی حریفانش را شکست دهد این قضیه برایش خسته‌کننده شده و به دنبال پیداکردن حریفی قوی‌تر از خود رفت که بتواند با او مبارزه کند.

سایتامای به ظاهر بی‌تأثیر یک سرگرمی نسبتاً منحصربه‌فرد دارد: قهرمان بودن. سایتما برای اینکه رویای کودکی خود را دنبال کند، به مدت سه سال بی وقفه تمرین کرد و در این روند تمام موهای خود را از دست داد. حالا سایتما آنقدر قدرتمند است که می‌تواند هر دشمنی را تنها با یک مشت شکست دهد. با این حال، نداشتن کسی که توانایی برابری با قدرت او را داشته باشد، سایتما را به یک مشکل غیرمنتظره سوق داده است، او دیگر قادر به لذت بردن از هیجان نبرد نیست و کاملاً خسته شده است.

یک روز سایتما توجه سایبورگ 19 ساله جنوس را جلب می‌کند که شاهد قدرت اوست و می‌خواهد که شاگرد سایتما شود. جنوس پیشنهاد می‌کند که این دو به انجمن قهرمان بپیوندند تا به قهرمانان معتبری تبدیل شوند که برای مشارکت‌های مثبتشان در جامعه شناخته می‌شوند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 60 هزار اعضا است و در رتبه 29 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

سایتما که از اینکه کسی نمی‌داند او کیست شوکه شده است، به سرعت موافقت می‌کند. سایتما با ملاقات با متحدان جدید و مقابله با دشمنان جدید، سفر جدیدی را به عنوان عضوی از انجمن قهرمان آغاز می‌کند تا هیجان نبردی را که زمانی احساس می‌کرد را دوباره تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان انیمه مرد تک مشتی One Punch Man

چرا سایتاما قوی ترین شخصیت انیمه است؟

Rurouni Kenshin

بهترین انیمه های 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023

داستان در آغاز دوره میجی (1868-1912) اتفاق می‌افتد. کنشین هیمورا، یک شمشیرزن افسانه‌ای بود که به عنوان قدرتمندترین قاتل در اواخر دوره ادو شناخته می‌شد. او تصمیم می‌گیرد دیگر کسی را نکشد و در سفر در سراسر کشور به دنبال راهی برای زندگی مسالمت آمیز است. بین سال‌های 1996 تا 1998 انیمه سریالی در 94 قسمت بر اساس این داستان توسط Studio Gallop و Studio Deen ساخته شده بود.

Ranking of Kings: Treasure Chest of Courage

بهترین انیمه های 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

یکی از محبوب ترین انیمه های فانتزی حال حاضر که قرار است در سال 2023 با نام Ranking of Kings: Treasure Chest of Courage به عنوان فصل دوم منتشر شود. انیمه رتبه بندی پادشاهان، سیستم رتبه بندی سلسله مراتبی را معرفی می‌کند که در آن پادشاهان جهان به ترتیب قدرت و رفاه رتبه بندی می‌شوند.

بوجی، قهرمان داستان و اولین شاهزاده پادشاهی قلمرو Bosse، رویای تبدیل شدن به پادشاه شماره یک در جهان را دارد، اگرچه چالش‌های زیادی در مسیرش قرار دارد. او ناشنوا و کوچکتر از حد معمول به دنیا آمد در حالی که والدینش غول پیکر هستند.

Dr. Stone: New World

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: ماه آوریل

یک نور سبز مرموز که به طور ناگهانی کره زمین را در بر می‌گیرد، تمام انسان‌ها و حیوانات زمین را به سنگ تبدیل می‌کند. با این حال، انسان‌هایی که به سنگ تبدیل شده‌اند هنوز زنده هستند. داستان این انیمه پس از 3700 سال از این آخرالزمان شروع می‌شود. سنکو، تایجو و گروهی دیگر از افراد که از حالت متحجرانه خود بیدار شده‌اند، با یکدیگر همکاری می‌کنند تا راهی برای احیای انسان‌های متحجر بیابند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 142 هزار اعضا است و در رتبه 6 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

Dr. Stone بر اساس یک مفهوم علمی ساخته شده است: علم و به ویژه فیزیک که به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته و به عنوان ستون فقرات داستان عمل می‌کند. با اینکه در بعضی از مواقع علم در این انیمه کاملاً واقع گرایانه نیست، هنوز توانسته است بسیاری از مخاطبان خود را عاشق علم کند.

دکتر استون در لیست ۱۵ مانگای برتر سال ۲۰۱۸ برای خوانندگان مرد که توسط کونو مانگا گا سوگوی گردآوری شده است ، همراه با دستتو بکش ایزوکن! در رتبه ۱۵قرار گرفت. این سریال در سال ۲۰۱۸ در جایگاه دوم در چهارمین “جوایز تسوگی نی کورو مانگا” قرار گرفت. این سریال در رتبه ۱۷ قرار گرفت. لیست بهترین مانگای سال ۲۰۱۹ برای خوانندگان مرد. در سال ۲۰۱۹ ، دکتر استون موفق به کسب ۶۵ امین جوایز مانگای شوگاکوکان برای گروه شونن شد.

در نوامبر ۲۰۱۹ ، کرانچی رول دکتر استون را در “۲۵ انیمیشن برتر دهه” قرار داد. آی جی ان همچنین دکتر استون را در میان بهترین مجموعه های انیمیشن دهه ۲۰۱۰ قرار داده است. دکتر استون هشتمین سریال پربیننده انیمه در نتفلیکس ژاپن در سال ۲۰۱۹ بود.

گجت تسوشین تیکه کلام سنکو را ذکر کرد، “هیجان انگیزه لامصب!” در لیست بهترین تیکه کلام های انیمیشن ها بود.

Demon Slayer Swordsmith Village Arc

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: ماه آوریل.

محبوب ترین انیمه های مشابه شیطان کش

سال 2019 سال بزرگی برای اکران انیمه‌های جدید بود و اقتباس استودیو Ufotable از مانگای Demon Slayer که اثری از کویوهارو کوتوگه می‌باشد دنیای انیمه را برای همیشه عوض کرد. تانجیرو پس از مرگ پدرش زندگی روستایی سختی را در ژاپن داشت. اما بیشتر اعضای خانواده‌اش توسط شیاطین کشته شدند و همین او را مجبور کرد تا به گروه شیطان‌کش‌ها ملحق شود تا از نزوکو، خواهر شیطانی خود محافظت کند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 132 هزار اعضا است و در رتبه 8 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

Demon Slayer یک انیمه نسبتاً ساده سرشار از کلیشه‌های ژانر شونن است. اما انیمیشن استثنایی و عناصر ترسناک استودیو یوفوتیبل در جهان‌سازی آن را به یکی از جدیدترین انیمه های سریالی 2023 تبدیل می‌کند.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Demon Slayer Swordsmith Village Arc را مشاهده کنید:

The Vampire Dies In No Time Season 2

بهترین انیمه های 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: زمستان 2023

خون‌آشام‌ها دارای نقاط ضعف مختلفی هستند که قدرت باورنکردنی آن‌ها را متعادل می‌کند، اما خون‌آشامی با نام درالوک تقریباً در همه چیز ضعیف است. در این انیمه، به او کاری داده می‌شود که در آن او باید وارد یک قلعه‌ای شود و پسر زنی را از هیولای درونش نجات دهد. فصل دوم این انیمه قرار است در زمستان 2023 منتشر شود.

Solo Leveling

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

ده سال پیش «دروازه» ظاهر شد و دنیای واقعی را با قلمرو جادو و هیولاها پیوند داد. برای مبارزه با این جانوران پست، مردم عادی قدرت‌های مافوق بشری دریافت کردند و به “شکارچی” معروف شدند. سونگ جین وو بیست ساله یکی از این شکارچیان است، اما به دلیل قدرت رقت انگیزش در مقایسه با حتی یک رتبه پایین، به عنوان “ضعیف‌ترین شکارچی جهان” شناخته می‌شود. با این حال، او به طور خستگی ناپذیر هیولاها را در دروازه‌های رده پایین شکار می‌کند تا هزینه‌های پزشکی مادرش را بپردازد.

با این حال، این سبک زندگی فلاکت بار زمانی تغییر می‌کند که جین وو، که معتقد است که در ماموریتی که به طرز وحشتناکی اشتباه انجام شده است جان خود را از دست داده است، سه روز بعد در بیمارستان از خواب بیدار می‌شود و یک صفحه اسرارآمیز در مقابل او شناور می‌شود.

انیمه Solo Leveling که یک انیمه سریالی جدید 2023 می‌باشد، در سایت محبوب MyAnimeList دارای 62 هزار اعضا است و در رتبه 28 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

این “Quest Log” ایجاب می‌کند که جین وو یک برنامه تمرینی غیر واقعی و شدید را تکمیل کند، یا با یک جریمه مناسب روبرو شود. جین وو که در ابتدا به دلیل سختگیری آن، تمایلی به انجام آن نداشت، به زودی متوجه می‌شود که ممکن است او را به یکی از ترسناک‌ترین شکارچیان جهان تبدیل کند.

در انیمه اکسپو ۲۰۲۲ مجموعه تلویزیونی انیمه اقتباسی معرفی شد. این انیمه توسط ای-۱ پیکچرز و به کارگردانی شانسوکی ناکوشیگا ساخته خواهد شد و نوبورو کیمورا نویسنده فیلمنامه، توموکو سودو طراحی شخصیت‌ها و هیرویوکی ساوانو آهنگسازی را برعهده دارند. قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش شود و کرانچی‌رول لایسنس پخش مجموعه در خارج از آسیا را دارد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Solo Leveling را مشاهده کنید:

The Rising of the Shield Hero Season 3

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

10 تا از بهترین شخصیت‌های انیمه‌ای ایسکای

The Rising Of The Shield Hero یک انیمه ایسکای است که در آن ناوفومی ایواتانی بالغ جوان خود را به دنیای فانتزی به سبک اروپایی احضار می‌کند که در شرف محاصره مرگبار توسط لشکر هیولاها و مردگان است. او سپرهای جادویی دارد، در حالی که سه قهرمان دیگر شمشیر، کمان و نیزه را به دست می‌گیرند.

مبارزه با چنین انبوهی از هیولاها کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که ناوفومی خود را مطرود می‌بیند که پس از خیانت باید از خود دفاع کند. بنابراین، او یک گروه جدید تشکیل می‌دهد و به هر وسیله‌ای که لازم باشد نبرد را به سوی دشمن پیش می‌برد، اما زمان در حال اتمام است.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 253 هزار اعضا است و در رتبه 1 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

Rising of the Shield Hero جزئیات تجارب خشن و ناامید‌کننده شخصیت‌های دیگری مانند رافتالیا را شرح می‌دهد که برای یافتن جایگاه خود در جهان تلاش می‌کنند. تجربه‌های انزوا و بی‌اعتمادی او با لحظات آرام‌تر این انیمه همراه است.

Tokyo Revengers: Christmas Showdown

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: ماه ژانویه

امسال انیمه چی ببینیم ؟ سوال خوبیست و پیشنهادهای ما در این نوشتار فهرست شده‌اند. انیمه Tokyo Revengers در رابطه با چیست؟ سال دوم راهنمایی تاکمیچی هاناگاکی بالاترین نقطه در زندگی او بود. او احترام داشت، گروهی از دوستان که می‌توانست روی آنها حساب کند، و حتی یک دوست دختر. اما آن دوازده سال پیش بود. امروز، او هیچ کس خاصی نیست.

او یک موجود بی اهمیت است که توسط بچه‌ها مسخره می‌شود و همیشه مجبور است از رئیس کوچکترش عذرخواهی کند. یک گزارش خبری ناگهانی در مورد قتل بی‌رحمانه گروه مانجی توکیو تنها دوست دختری که تا به حال در کنار برادرش داشته است، فقط به جراحت او می‌افزاید. نیم ثانیه قبل از اینکه یک قطار به زندگی رقت انگیزش برای همیشه پایان دهد، تاکیمیچی به همان روز 12 سال پیش بازمی‌گردد، زمانی که هنوز با هیناتا تاچیبانا در رابطه است.

تاکمیچی پس از اینکه مجبور شد همان روزی که در راهنمایی بود را دوباره زنده کند، برادر کوچکتر هیناتا را ملاقات می‌کند. او بدون فکر کردن، قبل از بازگشت به گذشته به مرگ ظاهری خود اعتراف می‌کند. تاکمیچی از او می‌خواهد قبل از بازگشت به آینده از خواهرش محافظت کند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 116 هزار اعضا است و در رتبه 11 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

اما به طرز معجزه آسایی او نمرده است. به طرز عجیبی، آینده تغییر کرده است. به نظر می‌رسد که تاکمیچی می‌تواند جریان زمان را تغییر دهد. تاکمیچی با توجه به این شانس که از مرگ غم انگیز دوست دختر سابقش به دست گروه مانجی توکیو جلوگیری کند، تصمیم می‌گیرد در طول زمان پرواز کند تا مسیر آینده را تغییر دهد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Tokyo Revengers: Christmas Showdown را مشاهده کنید:

Attack On Titan Final Season Part 3

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: 4 مارچ.

بهترین فیلم های شبیه انیمه حمله به تایتان

Attack on Titan یکی دیگر از سریال‌های بسیار پرطرفدار می‌باشد که دنیا را در برگرفته است. این سریال به بررسی مضامین تیره‌تر و سنگین‌تر می‌پردازد و یک دیستوپیا خشونت‌آمیز را به تصویر می‌کشد که در آن بشریت شهرها را در جنگ با تایتان‌های عظیم الجثه و گوشت‌خوار محصور کرده است. حمله به تایتان، سخت، دلخراش و یک چالش ذهنی می‌باش که بینندگان را به یک ترن هوایی احساسی می‌برد.

از فصل اول به بعد، جهان این انیمه به طور تصاعدی رشد کرده است، و داستان دارای لایه‌ای غنی از توطئه‌های سیاسی تقریباً شبیه بازی تاج و تخت می‌باشد که جنبه رمز و راز ذکر شده را تکمیل می‌کند. ایسایاما این جهان را به شیوه‌ای مبتکرانه ساخت و تأثیرات ژاپنی و ژرمنی را با تأثیرات خارق‌العاده آمیخت، اما به طرز شگفت‌انگیزی در سال 845 پس از میلاد اتفاق می‌افتد، که در تاریخ این جهان بسیار زودتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 205 هزار اعضا است و در رتبه 2 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

از نظر بصری بر خلاف هر چیز دیگری، این انیمه با آزمایش مقیاس و اندازه محیطی پویایی تولید می‌کند. حمله به تایتان زیبایی شناسی گرافیکی‌تری دارد، جایی که تایتان‌های انسان نما عجیب و غریب و طبیعت وحشیانه آنها بیش از آنکه جذاب باشد، نگران کننده است. هر چقدر نمایش خشن و وحشیانه باشد، طبیعت کامل و تحسین تقریباً بی‌نقص آن، بسیاری را به عنوان یکی دیگر از کلاسیک‌های مدرن به خود جلب کرده است.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Attack On Titan Final Season Part 3 را مشاهده کنید:

Vinland Saga Season 2

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: 10 ژانویه

علیرغم اینکه سال 2019 برای انیمه‌هایی مانند شیطان کش و حمله به تایتان بود، Vinland Saga توانست یکی از بهترین انیمه‌های آن سال باشد. انیمه اصلی ماکوتو یوکیمورا یک حماسه فراگیر وایکینگ است که داستان آن به سفری فلسفی و احساسی برای تورفین تبدیل می‌شود. این انیمه موضوعات رستگاری، عواقب پس از جنگ و انتقام را در طول داستان بررسی می‌کند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 167 هزار اعضا است و در رتبه 3 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

این انیمه به عنوان داستانی تاریخی همواره دارای موضوعات جذابی است که برای روایت داستان‌های شخصیت محور و همه‌جانبه نیازی به فانتزی‌های کلیشه‌ای ندارد. استقبال شدید از اقتباس فصل اول Vinland Saga، فصل 2 Vinland Saga را به یکی از مورد انتظارترین انیمه‌ های سریالی سال 2023 تبدیل کرده است.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Vinland Saga Season 2 را مشاهده کنید:

Goblin Slayer 2nd Season

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

گابلین‌ها به دلیل وحشی بودن، حیله گری و تولید مثل سریع خود شناخته می‌شوند، اما شهرت آنها به عنوان هیولا‌های ضعیف باعث می‌شود که تهدید آنها نادیده گرفته شود. با یورش به تمدن‌های روستایی برای ربودن ماده‌های گونه‌های دیگر برای پرورش، این موجودات خبیث آزادند تا به حمله خود ادامه دهند، زیرا ماجراجویان چشم خود را به نفع دشمنان باارزش‌تر با جایزه‌های بزرگ‌تر می‌بندند.

برای بزرگداشت اولین روز خود به عنوان یک ماجراجوی چینی، یک کشیش 15 ساله به یک گروه تازه کار جوان و مشتاق می‌پیوندد تا در مورد قبیله‌ای از گابلین که مسئول ناپدید شدن چندین زن روستایی هستند تحقیق کنند. گروه ناآماده و بی تجربه، به زودی در حین کاوش در یک غار با مرگ اجتناب ناپذیر خود در یک کمین مواجه می‌شوند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 149 هزار اعضا است و در رتبه 5 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

در حالی که هیچ کس دیگری ایستاده باقی نمانده، این دختر وحشت زده سرنوشت خود را می‌پذیرد، تا اینکه به طور غیرمنتظره‌ای به نظر می‌رسد که یک قاتل گابلین با زره آهنین نه تنها او را با تلاش کمی نجات می‌دهد، بلکه کل لانه گابلین‌ها را نابود می‌کند.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Goblin Slayer 2nd Season را مشاهده کنید:

Don’t Toy With Me Nagataro-san 2nd Attack

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023

هر روز، نائوتو هاچیوجی توسط هایاس ناگاتورو، دانش آموز سال اولی که یک روز در کتابخانه در حین کار بر روی مانگای خود ملاقات می‌کند، بی وقفه مورد تمسخر قرار می‌گیرد. پس از خواندن داستان او و دیدن رفتار ناهنجار او، ناگاتارو از همان لحظه تصمیم می‌گیرد با او بازی کند و حتی به جای استفاده از نام واقعی‌اش او را “سنپای” صدا کند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 123 هزار اعضا است و در رتبه 10 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

در ابتدا، شیطنت‌های بی امان ناگاتورو بیش از هر چیز آزاردهنده است و باعث می‌شود که او احساس خجالت کند، زیرا او مجبور است کارهای او را تحمل کند. با این حال، زمانی که آنها زمان بیشتری را با هم می‌گذرانند، یک نوع دوستی عجیب بین آنها ایجاد می‌شود و نائوتو متوجه می‌شود که زندگی با ناگاتورو حتی می‌تواند سرگرم کننده باشد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Don’t Toy With Me Nagataro-san 2nd Attack را مشاهده کنید:

Bungo Stray Dogs 4th Season

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: ماه ژانویه

در ادامه مقاله بهترین انیمه های سریالی 2023 ، در مرکز روایت Bungo Stray Dogs، آتسوشی ناکاجیما قرار دارد. او که یک یتیم است، با آژانس کارآگاه مسلح، یک گروه مبارزه با جرم و جنایت متخصص در پرونده‌های ماوراءطبیعی که پلیس نمی‌تواند در غیر این صورت از عهده آن برآید، هدف جدیدی پیدا می‌کند. قسمت‌های این انیمه همچنین به تجربیات ناکاجیما و همتایان او در تصمیم‌گیری‌ها و مأموریت‌های تجاری از طرف مافیا می‌پردازد.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 109 هزار اعضا است و در رتبه 12 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

بر اساس مانگایی به همین نام، Bungo Stray Dogs توسط تاکویا ایگاراشی کارگردانی شد که تلاش‌های قبلی او با بونز به کاپیتان زمین و باشگاه میزبان دبیرستان اوران منجر شد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Bungo Stray Dogs را مشاهده کنید:

Classroom Of The Elite Season 3

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

دبیرستان ارشد Koudo Ikusei مدرسه‌ای مجلل است که در آن درس خواندن یک دستاورد بزرگ می‌باشد و فارغ‌التحصیلی از این مدرسه یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. با توجه به اینکه دانش‌آموزان آزادی انجام هر کاری و خرید هر چیزی که می‌خواهند را دارند، به نظر می‌رسد که این مدرسه بهشتی برای دانش‌آموزان باشد. این یکی از بهترین انیمه های سال 2023 خواهد بود.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 71 هزار اعضا است و در رتبه 22 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند. Classroom Of The Elite یکی از بهترین انیمه های سریالی سال 2023 است.

My Dress-Up Darling Season 2

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی سال 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

واکانا گوجو، یک دانش آموز دبیرستانی، تنها به یک چیز اهمیت می‌دهد: ساخت عروسک‌های هینا. از آنجایی که هیچ کس علاقه او را به اشتراک نمی‌گذارد، او در یافتن دوست، یا حتی برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 76 هزار اعضا است و در رتبه 21 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

اما پس از اینکه محبوب‌ترین دختر مدرسه، مارین کیتاگاوا، راز خود را فاش می‌کند، گوجو هدف جدیدی را برای مهارت‌های خیاطی خود کشف می‌کند. آن‌ها با هم رویاهای کیتاگاوا را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه My Dress-Up Darling Season 2 را مشاهده کنید:

Jujutsu Kaisen 2nd Season

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های سریالی 2023

جوجوتسو کایسن دنیای انیمه را در برگرفته است. اقتباس از مانگای تحسین شده گگه آکمی برای استودیو ماپا کار بزرگی بود، زیرا این مجموعه طرفداران وفاداری دارد که هرگز چیزی کمتر از کامل را نمی‌پذیرند. خوشبختانه، استودیو ماپا با ایجاد موفقیت‌آمیز سیستم قدرت منحصربه‌فرد مانگا، متعادل‌سازی ظرافت انیمه با نقل قول‌های خنده‌دار و روشن‌فکر، و داشتن گروهی متنوع از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، اثری فراتر از انتظارات اکثر طرفداران را تولید کرد. بدون شک، طرفداران انیمه برای فصل دوم این سریال که قرار است در سال 2023 به نمایش درآید بسیار هیجان زده هستند.

محیط عرفانی جوجوتسو کایسن داستان یوجی ایتادوری، دانش آموز دبیرستانی را روایت می‌کند که با انگشت شیطان سوکونا نفرین شده است. گوجو ساتورو، معلم او نیز در این انیمه نقش بسزایی دارد. این انیمه یکی از بهترین انیمه های جدید در سال 2023 می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه‌های دبیرستانی نتفلیکس

بهترین انیمه های استودیو mappa در سال 2023 و تمام دوران

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Jujutsu Kaisen Season 2 را مشاهده کنید:

Mushoku Tensei II: Isekai Ittara Honki Dasu

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های سریالی 2023

خلاصه انیمه جدید امسال “Mushoku Tensei II”: وقتی یک مردی که به عنوان انگل جامعه شناخته می‌شد توسط یک تصادف با کامیون می‌میرد، به عنوان شخصیتی با نام Rudeus Greyrat دوباره متولد می‌شود. در این زندگی فرصتی دوباره به او داده شده است تا زندگی خود را در این دنیای جدید جبران کند. موشوکو تنسی زندگی رودئوس را دنبال می‌کند. او توانبخشی تدریجی و خیره‌کننده خود را در طول مانگا به خوانندگان نشان می‌دهد.

داستان رودئوس، به دلیل نقص‌هایش، یکی از واقعی‌ترین شخصیت‌های اصلی است. او با جدیت برای رسیدن به هدف خود برای جبران زندگی گذشته‌‌اش تلاش می‌کند. محیط موشوکو تنسی که تمایل به پوشش موضوعات حساس و شخصیت‌نویسی هیجان‌انگیز دارد، آن را به طور بالقوه به یکی از بهترین انیمه ها با ژانر ایسکای تبدیل کرده است.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation 2nd Season را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

محبوب ترین انیمه‌های ایسکای

Masamune-kun no Revenge R

بهترین انیمه های 2023
Masamune-kun no Revenge R

Masamune-kun’s Revenge یک انیمه گیرا است که ژانر عاشقانه، کمدی و انتقام را در یک روایت جذاب و سرگرم کننده ترکیب می‌کند. داستان حول محور Masamune Makabe، پسری که زمانی اضافه وزن داشت، می چرخد که پس از تحمل سال ها تحقیر، دچار دگرگونی قابل توجهی می‌شود.

ماسامونه که میل شدید به انتقام رانده می‌شود، ماموریتی را آغاز می‌کند تا آکی آداگاکی، دختر زیبا و محبوبی که زمانی او را رد کرده بود، دیوانه وار عاشق او شود و سپس قلب او را بشکند. با این حال، هنگامی که ماسامونه به آکی نزدیک‌تر می‌شود، متوجه می‌شود که او چیزی بیش از آنچه که به نظر می‌رسد وجود دارد، و تلاش او برای انتقام با احساسات غیرمنتظره‌ای درگیر می‌شود که منجر به مجموعه‌ای از لحظات خنده‌دار و صمیمانه می‌شود.

یکی از عناصر برجسته Masamune-kun’s Revenge، شخصیت‌های خوش ساخت آن است. عزم و انگیزه‌های پیچیده ماسامونه او را به یک قهرمان جذاب تبدیل می‌کند، در حالی که شخصیت قوی و آسیب پذیری‌های پنهان آکی پویایی جذابی را بین این دو ایجاد می‌کند.

در کنار آنها، یک گروه رنگارنگ از شخصیت‌های فرعی به داستان عمق و طنز می‌افزایند که هر کدام ویژگی‌ها و داستان‌های منحصر به فرد خود را دارند. این انیمه به طرز ماهرانه‌ای مضامین خودسازی، پذیرش و خطوط مبهم بین عشق و انتقام را بررسی می‌کند و روایتی را خلق می‌کند که بینندگان را درگیر خود کرده است.

Horimiya: Piece

بهترین انیمه های 2023
Horimiya: Piece

در ظاهر، فکر اینکه کیوکو هوری و ایزومی میامورا با هم کنار بیایند آخرین چیزی است که در ذهن مردم وجود دارد. به هر حال، هوری ترکیبی عالی از زیبایی و مغز دارد، در حالی که میامورا برای همکلاسی‌های خود فروتن و دور به نظر می‌رسد. با این حال، یک ملاقات سرنوشت ساز بین این دو، خود پنهان هر دو را آشکار می‌کند.

هوری با وجود اینکه در مدرسه محبوب است، به دلیل کارهای خانه، زمان کمی برای معاشرت با دوستانش دارد. از سوی دیگر، میامورا دوستان زیادی ندارد، بدنش دارای خالکوبی‌های مخفی و سوراخ‌هایی است که او را شبیه یک خلافکار ملایم می‌کند.

هوریمیا آنچه را که پس از اعتراف عشق اتفاق می‌افتد به تصویر می‌کشد. برخلاف سایر انیمه‌های عاشقانه که فقط تنش بین دو شخصیت را نشان می‌دهند، هوریمیا تمام پویایی‌های “آیا آنها متوجه عشق یکدیگر می‌شوند یا خیر” را در اوایل انیمه خارج می‌کند.

میامورا و هوری با دیگران کاملا متفاوت هستند، اما آنها خود واقعی‌شان را فقط به یکدیگر نشان می‌دهند. مهمتر از همه، آنها مانند یک زوج واقعی رفتار می‌کنند. به علاوه، Horimiya روی روابط بین شخصیت‌های جانبی تمرکر زیادی می‌کند. به عنوان مثال، ایشیکاوا توسط هوری رد می‌شود، اما در نهایت شروع به ملاقات با یوکی می‌کند.

Bleach: Sennen Kessen-hen – Ketsubetsu-tan

بهترین انیمه های 2023
Bleach: Sennen Kessen-hen – Ketsubetsu-tan

جایگزین Soul Reaper ایچیگو کوروساکی روزهای خود را با Hollows، ارواح شیطانی خطرناکی که شهر Karakura را تهدید می‌کنند، می‌گذراند. ایچیگو تلاش خود را با نزدیک ترین متحدانش انجام می دهد: اوریهیم اینو، دوست دوران کودکی اش با استعداد شفا دادن، یاسوتورا سادو، همکلاسی دبیرستانی اش با قدرتی مافوق بشری و اوریو ایشیدا، رقیب کوئینسی ایچیگو.

روال هوشیاری ایچیگو با ظهور ناگهانی آسگویارو ابرن، یک آرانکار خطرناک که از بازگشت یواچ، پادشاه باستانی کوئینسی خبر می‌دهد، مختل می‌شود. Yhwach به دنبال شعله‌ور کردن مجدد خون‌گیری تاریخی بین Soul Reaper و Quincy است و او می‌خواهد هم دنیای انسان‌ها و هم Soul Society را برای همیشه پاک کند. Yhwach یک تهاجم دو طرفه را به Soul Society و Hueco Mundo، خانه Hollows و Arrancar آغاز می‌کند. در تلافی، ایچیگو و دوستانش باید در کنار متحدان قدیمی و دشمنانش بجنگند تا قبل از پایان دنیا به کارزار کشتار یواچ پایان دهند.

بیشتر بخوانید:

معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ

باهوش ترین شخصیت های بلیچ

بهترین انیمه های مانند Bleach

Rent-a-Girlfriend Season 3

بهترین انیمه های 2023
Rent-a-Girlfriend Season 3

Rent a Girlfriend یک انیمه کمدی رمانتیک جذاب است که پیچیدگی های روابط مدرن را با پیچشی منحصر به فرد بررسی می کند. داستان درباره کازویا کینوشیتا، دانشجویی است که پس از جدایی ویرانگر، در یک سرویس عجیب به نام «دوست دختر اجاره‌ای» آرامش پیدا می‌کند.

در این تجارت غیر متعارف، کازویا می تواند به طور موقت یک دوست دختر زیبا را برای همراهی اجاره کند. با این حال، وقتی او با چیزورو میزوهارا، یک دوست دختر اجاره‌ای دلربا که به روش‌های مختلف درگیر زندگی کازویا می‌شود، همه چیز تغییری غیرمنتظره پیدا می‌کند. همانطور که رابطه جعلی آنها عمیق تر می‌شود، انیمه مضامین خودشناسی، ارتباط واقعی و خطوط مبهم بین واقعیت و تظاهر را در قلمرو عشق بررسی می‌کند.

چیزی که Rent a Girlfriend را متمایز می‌کند، کاراکترهای کاملاً توسعه یافته آن است که هر کدام ویژگی‌های عجیب و غریب و سفرهای احساسی خود را دارند. مبارزات مرتبط کازویا با عشق، ناامنی و رشد شخصی او را تبدیل به قهرمانی می‌کند که مخاطبان می‌توانند با او ارتباط برقرار کنند.

نمای ظاهراً عالی چیزورو به تدریج آشکار می‌شود تا آسیب پذیری و تمایل واقعی او برای کمک به دیگران آشکار شود. در کنار آن‌ها، مجموعه‌ای رنگارنگ از شخصیت‌های فرعی به داستان طنز و عمق می‌بخشد و روایتی پر جنب و جوش و جذاب خلق می‌کند.

Bungou Stray Dogs 5th Season

بهترین انیمه های 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023

در انتهای مقاله بهترین انیمه های سریالی 2023 ، Bungo Stray Dogs یک مجموعه انیمه مهیج است که به طور یکپارچه قدرت‌های ماوراء طبیعی، داستان سرایی گیرا و گروه متنوعی از شخصیت‌های فراموش نشدنی را در هم می‌آمیزد. این نمایش که در یوکوهامای امروزی اتفاق می‌افتد، حول آژانس کارآگاه مسلح، گروهی از افراد مرموز با توانایی‌های خارق‌العاده که با پرونده‌های جنایتکاران خطرناک با توانایی‌های منحصربه‌فرد خود مقابله می‌کنند، متمرکز است.

هسته اصلی سریال، قهرمان معمایی، آتسوشی ناکاجیما، مرد جوانی است که گرفتار گذشته‌ای اسرارآمیز است و دارای توانایی‌هایی است که وقتی زندگی‌اش در خطر است، قدرتی باورنکردنی به او می‌دهد. همانطور که آتسوشی در دنیای زیرین خیانتکار حرکت می‌کند، با دازای اوسامو مرموز، یکی از اعضای آژانس که به خاطر هوش سریع و مهارت های کارآگاهی عجیب و غریبش شناخته می‌شود، درگیر می‌شود.

آن‌ها با هم شبکه‌ای از توطئه را کشف می‌کنند و با دشمنان مرگبار روبرو می‌شوند، همگی در حالی که اعماق طبیعت انسان و قدرت دوستی را بررسی می‌کنند. یکی از جنبه های برجسته Bungo Stray Dogs شخصیت های رنگارنگ و پیچیده آن است. هر یک از اعضای آژانس کارآگاه مسلح دارای توانایی منحصر به فردی بر اساس آثار چهره های مشهور ادبی است.

از اوسامو دازای متفکر و مرموز، که توانایی او به او اجازه می دهد تا اعمال دیگران را دستکاری کند، تا رانپو ادوگاوا باهوش و متعارف، که دارای مهارت های قیاسی خارق العاده ای است، شخصیت ها ترکیبی هیجان انگیز از جذابیت، آسیب پذیری و اعماق پنهان را به ارمغان می آورند. تعاملات و مبارزات شخصی آنها لایه‌هایی از عمق و پیچیدگی را به روایت می‌افزاید و بینندگان را مجذوب خود می‌کند و آنها را روی سرنوشت این افراد فریبنده سرمایه‌گذاری می‌کند.

Tiger & Bunny

انیمه جدید سال 2022
انیمه جدید سال 2022
  • نام فارسی: ببر و خرگوش
  • کارگردان: کیچی ساتو
  • ستاره ها: هیرواکی هیراتا، ماساکازو موریتا، یوری لوونتال
  • ژانر:‌ اکشن، ماجراجویی
  • فصل: 2

تصور اینکه ببر و خرگوش پس از 10 سال از پخش فصل اول، بالاخره برای فصل دوم باز میگردد سخت است. ببر و خرگوش یک کلاسیک کالت بود که در زمان پخش بسیار مورد تحسین قرار گرفت اما آنطور که باید دیده نشد.

خوشبختانه اعلام پخش فصل دوم، نظر بسیاری را جلب کرد. طرفداران ببر و خرگوش فقط میتوانند امیدوار باشند کیفیت این انیمه در فصل دوم همانند فصل اول بماند.

Devil As a Part-Timer

جدیدترین انیمه سریالی 2022
جدیدترین انیمه سریالی 2022

انیمه شیطان نیمه وقت، یک کمدی کلاسیک با حال‌وهوایی عجیب و غریب است. داستان این انیمه که فصل اول آن در سال ۲۰۱۳ پخش شد، پیرامون زندگی پادشاهی شیطانی (شیطانی ترین انیمه های ارباب شیطانی محور سال 2023 و تمام دوران) است که به دنیای واقعی رانده می‌شود. او اکنون نه قدرتی دارد و نه جا و مکانی برای زندگی کردن، پس تنها کار منطقی را انجام داده و در یک مغازه مک دونالد محلی شغلی برای خود دست و پا می‌کند!

متأسفانه در زمان پخش این انیمه، سایه آثاری همچون حمله به تایتان و «کیل لا کیل» (Kill la Kill) روی آن سایه افکنده و آنگونه که باید و شاید مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت. بااین وجود با گذشت سال‌ها رفته رفته بر میزان محبوبیت انیمه شیطان نیمه وقت افزوده شده و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد که شرایط را برای ساخت و پخش فصلی جدید از آن فراهم کرد. به نظر می‌رسد فصل جدید این انیمه در ماه ژوئیه سال جاری میلادی پخش خواهد شد.

Kingdom

بهترین انیمه سریالی 2022

  • نام فارسی:  پادشاهی
  • کارگردان: آکیرا اواناگا، جون کامیا
  • ستاره ها: آدام فدیک، ماساکازو موریتا، جون فوکویاما
  • ژانر:‌ اکشن، درام
  • فصل: 4

پادشاهی خیلی آرام و بی‌سر و صدا در سایه سایر انیمه‌های سریالی پرطرفدار در جریان است و خود را به عنوان یک سریال بسیار دست‌کم گرفته شده نشان می‌دهد که سزاوار عشق بیشتری نسبت به آنچه درحال حاضر دریافت می‌کند است. با توجه به بیش از صد قستمی که تاکنون از آن پخش شده است، طرفداران جدید به طور مثبتی در دنیای این مجموعه غرق خواهند شد.

فصل جدید این سریال سال 2022 پخش خواهد شد. داستان شین بسیار شجاعانه شروع می‌شود و انگیزه‌های او کاملاً تحسین برانگیز است. با این حال، دنیای او کاملا ناعادلانه است و او باید بیاموزد که انسان‌ها واقعا چقدر وحشی هستند و دست به هرکاری می‌زنند تا شانس تبدیل شدن به یک ژنرال محترم را داشته باشند.

Orient

بهترین انیمه سریالی 2022
بهترین انیمه سریالی 2022

دنباله انیمه مگی: هزارتوی جادو (Magi: The Labyrinth of Magic) اثر شینوبو اوتاکا، دوره‌ی جایگزین سنگوکو در ژاپن را به تصویر می‌کشد که در آن شیاطین زمام امور را به‌دست گرفته و برانسان‌ها حکومت می‌کنند. دراین دوران دیگر سامورایی بودن به معنای قهرمان بودن و مایه افتخار فرد در جامعه نیست، بلکه اسباب شرمساری و خجالت است. به طوری که فرزندان سامورایی‌ها حتی توسط همنوعان خود هم طرد شده و مورد تحقیر و بدرفتاری قرار می‌گیرند.

در این دوران است که موساشی جسور و دوست صمیمیش کوجیرو به هم قول می‌دهند درآینده شیاطین را نابود کرده و آبروی سامورایی‌ها را بازگردانند. موساشی در دوران نوجوانی به‌صورت مخفیانه به‌عنوان یک شمشیرزن (خفن ترین شمشیرباز های انیمه) تمرین می‌کند تا برای رسیدن به هدفش آمادگی لازم را داشته باشد، هرچند کوجیرو دیگر در این مورد اطمینان کافی ندارد و نمی‌داند کار درست و غلط چیست.

To Your Eternity

بهترین انیمه سریالی 2022

  • نام فارسی: به سوی ابدیت تو
  • کارگردان: ماساهیکو موراتا
  • ستاره ها: جیکوب هاپکینز، رجی ماواشینا، منجیرو تسودا
  • ژانر: اکشن، درام
  • فصل: 2

داستان‌های احساسی به سوی ابدیت تو، چند نگاه زیبا به اعماق بشریت را نشان میدهد. این کمک میکند که فوشی، شخصیت اصلی داستان، به قدری دوست داشتنی شود که بتواند حس دلگرمی را به بینندگان القا کند.

تماشای این موجود جاودانه با درک پیچیدگی‌های زندگی انسان‌ها بسیار جالب است و انیمیشن‌های جادو نیز به برجسته شدن و زیبایی این انیمه کمک میکند. درحالی که به سوی ابدیت تو هنگام پخش با مشکلاتی روبه رو شده است، اما این سریال همچنان به قدری جذاب است که مردم برای تماشای فصل دوم آن در 2022 انتظار می‌کشند.

Attack On Titan

بهترین انیمه سریالی 2022

  • نام فارسی: حمله به تایتان
  • کارگردان: تتسورو اراکی
  • ستاره ها: یوکی کاجی، مارینا اینو، جاش گرل
  • ژانر:‌ اکشن، ماجراجویی
  • فصل: 4

حمله به تایتان به یکی از بهترین انیمه‌های چند سال اخیر تبدیل شده است، زیرا حمله به تایتان حتی برای کسانی که علاقه‌ای به انیمه ندارند جذاب است و مخاطبان جدیدی را به سمت انیمه کشانده است. حمله به تایتان کمی عمیق‌تر و پیچیده‌تر انیمه‌های شبیه به خودش است. سال گذشته فصل چهارم این انیمه با هیایوی غم‌انگیز منتشر شد. ارن جیگر که از نظر روانی دچار انحراف شده بود، نسبت به متحدانش سرکش شده است و اکنون از آن‌ها پیشی گرفته است.

اپیزود آخر حمله به تایتان (10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان) دارای لحظات غافلگیر کننده‌ای بود. ارن و جیگریست هایش درحال غلبه بر هم‌پیمان‌های پیشینش هستند و همه‌چیز همینجا پایان می‌یابد. نیم‌فصل دوم از فصل چهارم (نقد فصل 4 Attack on Titan) یا آخر حمله به تایتان برای پخش در ژانویه 2022 (مصادف با دی 1400) برنامه ریزی شده است. تقریبا تمام طرفداران مطمئن هستند که حمله به تایتان، بهترین انیمه سریالی 2022 خواهد بود!

Blue Lock

بهترین انیمه های سریالی 2022

  • نام فارسی: قفل آبی
  • کارگردان: تتسواکی واتانابه
  • ستاره ها: یوکی اونو، سوما سایتو،‌ کازوکی اورا
  • ژانر: اکشن، راز آلود
  • فصل: 1

انیمه و مانگاهای ورزشی (جذاب ترین انیمه های ورزشی)، شهرت خود را با آثار کلاسیک همانند هایکیو که یکی از جدیدترین آن‌‌ها است، ثبت کردند.  جدیدترین انیمه سریالی 2022 و پرطرفدارترینِ آن‌ها، قفل آبی است که قرار است یک اقتباس انیمه‌ای داشته باشد که فصل اول آن از 2022 پخش خواهد شد. داستان آن حول محور فوتبال است و پخش مانگا های آن‌هم دقیقا بعد از جام جهانی فوتبال 2018 آغاز شد.

قفل آبی تاکنون طرفداران بسیار زیادی جمع کرده است و میلیون‌ها جلد از آن فروش رفته است. قفل آبی برخلاف هایکیو، عناصرزندگی را ندارد و به شدت به اقدامات تهاجمی تمایل دارد. این انیمه از اکشن بیش از حد خود برای ایجاد هیجان در داستان استفاده میکند و این قضیه به‌شدت جذاب است.

Shadows House

بهترین انیمه های سریالی 2022

  • نام فارسی: خانه سایه ها
  • کارگردان: کازوکی اوهاشی
  • ستاره ها: دنی چمبرز، یو ساساهارا، آکاری کیتو
  • ژانر: فانتزی، راز آلود
  • فصل: 1

خانواده‌ای مرموز به دور از انسان‌ها در یک عمارت غول پیکر زندگی میکنند. همه آن‌ها شبه‌هایی سیاه هستند و گاهی از بدن خود، دود رها میکنند. هر یک از اعظای خانواده، یک عروسک زنده دارد تا خدمتکار و چهرهٔ او باشد.

املیکو یکی از این عروسک‌ها است. او که به تازگی ساخته شده، درحال یادگیری معنای وجودش است. او به چیزی مرموز در امارت کنجکاو میشود اما به او گفته شده است که نگران چیزی نباشد و به کارش ادامه دهد. خانه سایه ها یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرفداران ژانر راز آلود است.

The World Ends with You: The Animation

بهترین انیمه های سریالی 2022

  • نام فارسی: جهان با تو به پایان می رسد: انیمیشن
  • کارگردان: کازویا ایچاواکا
  • ستاره ها: کوکی اوچیاما، سوبارو کیمورا، ساتومی آرای
  • ژانر: اکشن، فانتزی
  • فصل: 1

این انیمه به معنی واقعی کلمه همه چیز را دارد! رمز و راز، پیچش‌های داستانی حماسی، کمی عاشقانه، اکشن، سبک هنری منحصر به فرد، موسیقی متن شاهکار و دیگر موارد. داستان نکو را تماشا کنید که بدون هیچ خاطره‌ای وارد یک بازی ویدیویی می‌شود و یک همکار بامزه قصد جلب کردن اعتماد او را دارد!

جهان با تو به پایان می رسد یک انیمه بسیار خلاقانه است. استادانه ساخته شده است و شما را مجبور به حدس زدن پایان آن میکند و درنهایت سوپرایز خواهید شد.

Mars Red

بهترین انیمه های سریالی 2022

  • نام فارسی: مریخ قرمز
  • کارگردان: کوهی هاتانو
  • ستاره ها: شساران استرینج، جونیچی سوابه، میوکی ساواشیرو
  • ژانر: اکشن، فانتزی
  • فصل: 1

انیمه های فانتزی و انیمه های بازی های ویدویی همگی خوب و جذاب هستند. اما برخی از بینندگان، انیمه‌های خون آشامیِ فوق‌العاده تاریک و جدی را ترجیح میدهند. خوشبختانه برای آن دسته از بینندگان، مریخ قرمز دقیقا همان چیزی است که نیاز دارند.

سال 1923 است و خون آشام ها به دلیل تجارت غیرقانونی خون مصنوعی به توکیو حمله‌ور شده اند. سرهنگ یوشینوبو مائدا وظیفمه رهبری واحدی از خون آشام ها را برای استخدام یا کشتن دیگر خون آشام‌ها برعهده دارد. این انیمه خالی از تراژدی نیست!

ODDTAXI

بهترین انیمه های سریالی 2022

  • نام فارسی: تاکسی عجیب
  • کارگردان:
  • ستاره ها: ناتسوکی هانا، کاپی یاماگوچی، ریهو آیدا، موگی کینوشیتا
  • ژانر: کمدی، جنایی
  • فصل: 1

اودوکاوا یک شیر دریایی و راننده تاکسی است. او پس از ملاقات با چندین شخصیت جالب در تاکسی خود، در وسط یک معما گیر میکند. پلیس و یاکوزا هردو فکر میکنند که او با ناپدید شدن دختری جوان ارتباط دارد.

به اودوکاوا بپیوندید که در یک شهر عجیب و غریب تلاش میکند معمای آن دختر را حل کند. آن هم درحالی که دو پلیس فاسد دنبال او هستند. این انیمه منحصر به فرد و هیجان انگیز است.

Beastars

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس
هترین انیمه های سریالی Netflix

Beastars یکی از بهترین انیمه های نتفلیکس سریالی است. این انیمه در سال 2019 ساخته شد. داستان انیمه Beastars در جهانی مملو از حیوانات انسان نما در جریان است. شخصیت اصلی داستان نیز یک گرگ خاکستری بلند قد به نام لگوشی است که در کنار دیگر حیوانات گوشتخوار زندگی می‌کند.

با کشته شدن یک آلپاکا به نام تم، همه چیز تغییر می‌کند. این اتفاق باعث می‌شود تا مشکلات بسیار زیادی میان حیوانات گیاهخوار و گوشتخوار رخ دهد. لگوشی نیز به عنوان یک حیوان گوشتخوار،‌ وظیفه حل معمای مرگ تم را برعهده می‌گیرد. در مسیر حل این معما، او با یک خرگوش همراه می‌شود که کم‌کم به او احساساتی پیدا می‌کند.

Shaman King

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس
برترین انیمه های سریالی نتفلیکس

سریال اصلی Shaman King به یک انیمه محبوب کودکانه در آمریکای شمالی تبدیل شد. اما این انیمه هیچ‌گاه از داستان اصلی در مانگا پیروی نکرد. با این وجود، ریبوت این انیمه در سال 2021 ساخته شد. این انیمه بر یک شیمن جوان تمرکز دارد که در تلاش برای برنده شدن در مسابقاتی است که او را تبدیل به شاه شیمن بعدی خواهد کرد. واژه شیمن در آسیای شرقی به افرادی گفته می‌شود که با جهان ارواح ارتباط داشته و قدرت‌هایی ماورا الطبیعه دارند.

پادشاه شیمن این قابلیت را دارد تا با روح بزرگ ارتباط گرفته و با کمک او جهان را به کلی تغییر دهد. این انیمه به خوبی یک جهان فانتزی را می‌سازد که شامل اکشن‌های بینظیر از مبارزه انسان‌ها و ارواح است. به همین دلیل است که انیمه جزو برترین انیمه های سریالی Netflix محسوب می‌شود.

The Seven Deadly Sins

بهترین انیمه سریالی Netflix
بهترین انیمه سریالی Netflix

انیمه The Seven Deadly Sins گروهی از شوالیه‌های مقدس را به نمایش می‌گذارد که به پادشاه شیرها خدمت می‌کنند. این انیمه بهترین انیمه سریالی نتفلیکس است و در فصل اول، با دوباره گردهم آمدن گروه شوالیه‌ها شکل می‌گیرد.خدایان، شیاطین، فرشتگان، غول‌ها و پری‌ها نیز در این سریال حضور دارند.

این سریال 100 قسمت است و با وجود شخصیت‌های متنوع و جذاب، تبدیل به یکی از برترین انیمه های سریالی نتفلیکس شده است. صحنه‌های مبارزه بسیار هیجان انیگز هستند و نبرد پایانی سریال، از هر نبردی بهتر است. همچنین این سریال گاه کمدی و گاه تاریک می‌شود. با این وجود، همچنان داستان‌های عاشقانه نیز از این انیمه دور نیستند.

Death Note

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس
برترین انیمه های سریالی نتفلیکس

نبرد ذهنی حماسی بین لایت یاگامی و الِ اسرارآمیز با اختلاف زیاد، نمادین‌ترین سناریو در بهترین انیمه های روانشناختی است. ایده این انیمه در باره با معضلات اخلافی ایجاد شده توسط یک دفترچه است که هر نامی در آن نوشته شده باشد را میکشد که برای کشتن مجرمان و افراد بد بدون هیچ محاکمه ای استفاده میشود. این قضیه بینندگان را به فکری عمیق در رابطه با دنیای خارج از انیمه فرو میبرد.

دفترچه مرگ برای طرفداران ژانر روانشناختی یک ضرورت به حساب می‌آید و حدس زدن پایان آن تقریبا غیرممکن است. با گذشت سال‌های زیاد پس از انتشار فصل اول و نامشخص بودن وضعیت ساخت ادامه آن، همچنان دفترچه مرگ بهترین انیمه سریالی نتفلیکس برای عده زیادی از طرفداران است.

Cowboy Bebop

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس
بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

Cowboy Bebop انیمیشن فوق العاده روان و خوبی دارد. این انیمه وقت خود را صرف کمک به بینندگان برای درک افراد از طریق بررسی زندگی شخصی آنها می‌کند. با اضافه شدن موسیقی متن جذاب و صحنه‌های اکشن فوق العاده، Cowboy Bebop تقریباً از هر نظر از مانگا خود پیشی می‌گیرد.

Baki

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس
بهترین انیمه های سریالی Netflix

Baki the Grappler یکی از  پرفروش ترین مانگا های تاریخ است که در سال 1991 آغاز به پخش کرد. با این حال، زمان زیادی طول کشید تا یک اقتباس از این مانگا ساخته شود. در سال 2018 یک انیمه براساس این مانگا ساخته و تبدیل به برترین انیمه سریالی Netflix شد.

داستان این انیمه داستان بر روی باکی هانما، مبارز جوانی تمرکز دارد که برای تبدیل شدن به یک جنگجوی قدرتمند همانند پدرش آموزش می‌بیند. همچنین همانند اکثر برترین انیمه های سریالی Netflix این انیمه نیز اکشن بسیار خوب و جذابی دارد.

Sword Art Online

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس
بهترین انیمه سریالی Netflix

در میان بهترین انیمه های ایسکای، Sword Art Online بهترین انیمه سریالی نتفلیکس نیز محسوب می‌شود. فصل اول این سریال داستان 10000 بازیکن در یک بازی واقعیت مجازی را روایت می‌کند. آن‌ها مجبور به جنگیدن  هستند و اگر کسی در بازی کشته شود، در دنیای واقعی نیز می‌میرد.

در همین جنگ، کیریتو شخصیت اصلی داستان است و او عاشق بازیکن دیگری به نام آسونا می شود. فصل دوم به بقایای یک گروه قاتل از بازی اول می‌پردازد. این انیمه برترین انیمه سریالی Netflix است که در دسته بهترین انیمه های بازی نیز قرار می‌گیرد.

Violet Evergarden

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس
بهترین انیمه سریالی Netflix

Violet Evergarden یک انیمه سریالی 13 قسمتی است و از زمان ساخت این سریال، تاکنون دو انیمیشن سینمایی نیز براساس آن ساخته شده است. این انیمه بر یک عروسک به نام ویولت تمرکز دارد.

ویولت قبل از عروسک شدن، کودکی طرد شده بود. او در ادامه تبدیل به یک سرباز ماهر شده و در یک جنگ ب زرک شرکت کرد. ویولت تسعی دارد تا باری دیگر به جامعه بازگردد اما این مورد از برترین انیمه های سریالی Netflix به بینندگان نشان می‌دهد که بازگشت به وضعیت قبلی، همیشه آسان نیست.

Hunter X Hunter

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس
برترین انیمه سریالی نتفلیکس

افراد زیادی Hunter x Hunter را یکی از بهترین انیمه های شونن تمام دوران می دانند و مطمئناً شایسته حضور در لیست برترین انیمه سریالی نتفلیکس را نیز دارد. این سریال درباره شکارچی جوانی به نام گون فریکس است که در جستجوی پدرش جینگ، با دوستان و دشمنان زیادی رو به رو می‌شود. بهترین دوست او کیلووا است که در ابتدا به عنوان یک قاتل تربیت شده است.

سریال Hunter x Hunter دارای لحظاتی زیبا و دلنشین است. با این حال، در صورت نیاز، خشن و تاریک می‌شود. این انیمه تعادل بسیار زیادی دارد و برخی از بهترین شخصیت‌ها را به بینندگان معرفی می‌کند. به همین دلیل از آن به عنوان بهترین انیمه سریالی Netflix نام می‌بریم.

Code Geass: Lelouch Of The Rebellion

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس
بهترین انیمه های نتفلیکس سریالی

انیمه Code Geass: Lelouch Of The Rebellion داستان یک شاهزاده تبعیدی به نام للوچ در طی دو فصل و 50 قسمت روایت می‌کند. للوچ در برترین انیمه سریالی نتفلیکس قصد دارد تا شورشی علیه امپراتوری مقدس بریتانیا را رهبری کند. دلیل انجام این کار، آزادی مجدد ژاپن، و شکست امپراطوری است که پیش‌تر مادر او را به قتل رسانده است.

للوچ با یک جادوگری جاودانه به نام سی سی ملاقات می‌کند. این جادوگر به للوچ این توانایی را می‌دهد تا کاری کند که هرکسی از او پیروی کند. البته للوچ تنها یک بار می‌تواند از این توانایی استفاده کند. این سریال دارای ریتم مناسبی است و از اکشن خوبی برخوردار است. للوچ نیز یکی از باهوش‌ترین و بهترین شخصیت‌های انیمه‌ای است که در این انیمه معرفی می‌شود.

Castlevania

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس
بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

Castlevania یکی از انیمه‌های اورجینال نتفلیکس است. اگرچه Castlevania از نظر فنی یک انیمه نیست، اما شباهت بسیار زیادی با انیمه‌ها داشته و اکثراً آن را برترین انیمه سریالی Netflix محسوب می‌کنند. داستان این انیمه در رابطه با شخصیتی به نام دراکولا است. او عاشق یک زن انسان می‌شود و هنگامی که زن انسان کشته می‌شود، دراکولا تصمیم می‌گیرد تا به جنگ با بشریت برود.

تروور بلمونت علیه دراکولا اسلحه به دست می‌گیرد. در سوی دیگر، یک جادوگر زن به نام سیفا و پسر دراکولا، آلوکارد، به او می‌پیوندد. این سه نفر با شیاطین مختلفی رو به رو شده و تمام آن‌ها را شکست می‌دهند. این سریال بسیار خشن و خونین است و جزو بهترین انیمه های خون آشامی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که سریال Castlevania به اتمام رسیده است اما نتفلیکس قصد دارد تا با یک سریال اسپین آف، تمام ماجرا را از نگاه تروور باری دیگر نمایش دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های سریالی 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

جدیدترین انیمه های سریالی 2023


17 thoughts on “بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن + 2023 [تاریخ اکران، تریلر و نتفلیکس]

    1. نگران نباش چون جدیدترین تریلرش در ۱۹ آذر منتشر شد و قرار شد که قسمت اول فصل سوم که ۴۸ دقیقه هست با قسمت های ۱۱ و ۱۰ فصل دوم باهم به صورت سینمایی در ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ توی سینماها اکران بشه. قراره در فروردین ۱۴۰۲ هم فصل ۳ به صورت سریالی شروع به پخش کنه پس خیالت راحت باشه.

  1. به به خیلی ممنونم از خبر اتفاقا من بیشترشون نگاه کردم خیلی باحالن و عالی هستن و البته ای کاش هرچه زود تر بخدا نمیتونم زنده اگه نگاه نکنم خیلی عالین واقعا باید قبل مرگمون باید حتما نگاه کنیم ولی خب شک دارم که همشون در این سال تولید ولی خدا کنه که تاخیر نخوره

  2. ناروتو
    بلیچ
    دارلینگ
    دفترچه مرگ
    اونیزکا
    موب سکو
    مرد تک مشتی
    کلیمور
    محافظ روح مقدس
    شمشیر جاویدان
    موسیقی پریان
    گلکو ساتین
    دراگون بال
    هاجیمه ایپو
    هاجیمه جو
    کابوی بی پاپ
    سامورایی افرو
    دورورو
    وینلند ساگا
    سامورایی چامپلو
    اورلرد
    یک درمانگر
    مدرسه دی ایکس دی
    مرد اره ای
    کیمیاگر تمام فلزی
    مانستر
    انتقام جویان توکیو
    جوجیتسوکایزن
    آکامه کاگیل
    برزرک
    تانیای شیطانی
    شیگوری
    دوتا خون اژدها
    ناروتوشیپودن
    دراگون بال زد
    هنر شمشیرزنی آنلاین
    رتبه بندی پادشاهان
    کیمیاگر تمام فلزی برادری
    هانتر ایکس هانتر
    شیطان پاره وقت
    فیری تیل
    راه و رسم مرد خانه دار
    موزماهی
    دراگون بال سوپر
    مرداب سیاه بلک لاگون
    اشتاینز گیت
    رورونی کنشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *