غیر رسمی: انیمیشن Spider-Man: Beyond The Spider-Verse در سال 2027 اکران خواهد شد

انیمیشن Spider-Man: Beyond The Spider-Verse ممکن است تا سال 2027 منتشر نشود؛ تأخیر ناشی از مسائل خلاقانه و نیاز به زمان بیشتر برای تولید است.

طبق گزارش‌های جدید، انیمیشن جدید Spider-Man: Beyond the Spider-Verse که قرار بود در تابستان 2024 منتشر شود، حالا ممکن است تا سال 2027 به تأخیر بیفتد. بعد از انتشار Spider-Man: Across the Spider-Verse، به دلیل فشار کاری شدید بر انیماتورها در طول تولید، زمان‌بندی انتشار فیلم بعدی مورد بازبینی قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن Spider-Man: Beyond The Spider-Verse در سال 2027 اکران خواهد شد

در ابتدا، قرار بود که یک سال بعد از Across the Spider-Verse، اثر بعدی اکران شود؛ اما حالا به‌نظر می‌رسد این تاریخ به‌طور عجیبی عقب افتاده است. به گفته‌ی سازندگان، انیمیشن جدید تنها زمانی منتشر خواهد شد که کاملاً آماده باشد.

طبق گزارش جدیدی از «جف اسنایدر»، Spider-Man: Beyond the Spider-Verse شاید تا سال 2027 آماده نشود. از سوی دیگر، گزارش‌هایی درباره فیلم چهارم «اسپایدرمن» با حضور «تام هالند» نیز منتشر شده که احتمالاً در سال 2026 اکران شود.

انیمیشن Spider-Man: Beyond The Spider-Verse

«اسنایدر» توضیح داد که با توجه به این برنامه، احتمال انتشار Beyond the Spider-Verse در سال 2026 کم خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که «سونی» به دلایلی بسیاری از بخش‌های Beyond the Spider-Verse را کنار گذاشته است. با توجه به زمان طولانی موردنیاز برای تولید انیمیشن و اصلاحات خلاقانه، احتمال اکران فیلم در سال 2027 بیشتر می‌شود.

سازندگان انیمیشن، «فیل لرد» و «کریستوفر میلر» نیز اعلام کرده‌اند که حاضرند هر چقدر زمان لازم باشد به این پروژه بدهند تا کیفیت آن به بالاترین حد ممکن برسد. تولید انیمیشن زمان‌بر است و سری Spider-Verse به دلیل استفاده از سبک‌های متفاوت انیمیشن و نوآوری‌های تکنیکی، نیاز به زمان زیادی دارند.

تأخیر در انتشار فیلم به دلیل تلاش برای کاهش فشار کاری روی تیم تولید و افزایش کیفیت پروژه خواهد بود. انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse هم‌اکنون در «نتفلیکس» قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Beyond The Spider-Verse چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Thedirect


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *