انیمه غیر رسمی برزرک لغو خواهد شد

انیمه غیر رسمی برزرک به دلیل تهدیدات حقوقی توسط استودیو «Taka» متوقف شد و طرفداران از عدم ادامه تولید این پروژه ابراز ناراحتی کردند.

تولید انیمه غیر رسمی Berserk که توسط طرفداران این مانگا مشهور در حال ساخت بود، به‌دلیل تهدیدات قانونی لغو شد. «برزرک» به‌عنوان یکی از نمادهای صنعت مانگا و مشهورترین آثار ادبی تاریخ شناخته می‌شود و میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا دارد. با این حال، تلاش‌های قبلی برای اقتباس انیمه‌ای از این مانگا نتوانسته‌اند به موفقیت‌های مورد انتظار دست یابند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمه غیر رسمی برزرک لغو خواهد شد

استودیو «Taka»، سازنده این انیمه اعلام کرد که استودیو «Gaga» مالک حقوق مادی و معنوی «برزرک»، تهدید به ارسال نامه توقف و انصراف برای پروژه کرده است. هفته گذشته استودیو «Gaga» بیانیه‌ای منتشر کرد و به استودیو «Taka» اطلاع داد که اجازه ادامه تولید انیمه برزرک را ندارد. این خبر نگرانی‌های زیادی را در میان طرفداران ایجاد کرد.

انیمه غیر رسمی برزرک

استودیو «Taka» در پاسخ به این تهدیدات تصمیم به توقف تولید انیمه گرفت و از طرفداران بابت حمایت‌هایشان تشکر کرد. همچنین، این استودیو تأکید کرد که پروژه آن سودآوری نداشته و به قوانین و مالکیت حقوقی احترام می‌گذارد. انیمه غیر رسمی دیگری با نام Berserk: The Black Swordsman نیز در حال ساخت بود که به‌دلیل مقیاس و محبوبیتش مورد توجه استودیو «Gaga» قرار گرفت.

تریلر معرفی این انیمه بیش از چهار میلیون بار در «یوتیوب» مشاهده شده و به‌خوبی مورد استقبال قرار گرفت. با وجود توقف این پروژه، طرفداران برزرک همچنان تنها به انیمه‌های رسمی این مجموعه محدود خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی توقف انیمه غیر رسمی برزرک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *