10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای

در دنیای انیمه قدرت‌هایی وجود دارند که در عین جذاب بودن، دارک هستند. در ادامه در کنار ما باشید تا با 10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای آشنا شوید.

از بدن‌های در حال پوسیدگی گرفته تا از بین رفتن قلب‌ها، شخصیت‌هایی مانند شیگاراکی از انیمه (MHA) و کیلوا از انیمه (Hunter X Hunter) قدرت‌هایی بسیار شرورانه در انیمه دارند.

انیمه بدون شک با فضای دارک درهم‌امیخته شده است. بسیاری از بهترین انیمه های سریالی در بین تاریک‌ترین فضاها قرار دارند و حتی سریال‌های اکشن نیز ممکن است حاوی بخش‌هایی وحشتناک باشند که به نظر غیرمعمول و غیرمنتظره می‌آیند.  انیمه پر از قدرت‌های منحصر به فرد است، از قدرت‌های بسیار مفید گرفته تا قدرت‌های عمومی که انیمه‌بازان در داستان‌های متفاوتی دیده‌اند.

اما همچنین تعداد زیادی از قدرت‌های تاریک و ترسناک وجود دارند که انیمه‌بازان نمی‌خواهند قربانی آن‌ها در زندگی واقعی باشند. توانایی‌های بسیاری در میان شخصیت‌های این انیمه‌ها، گواهی بر همه‌ی آنچیزی است که تا کنون گفتیم. با این حال، قدرت‌های تاریک انیمه معمولاً جذاب‌تر هستند، به ویژه در دستان یک شرور.

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای

شما می‌توانید فهرست 10 مورد از تاریک ترین قدرت های انیمه ای را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای
10 مورد از تاریک ترین قدرت های انیمه ای

برای هر شخصیت انیمه‌ای ضروری است که یک شخصیت متمایز داشته باشد، و اغلب، توانایی‌ها و قدرت‌های این شخصیت‌ها نیز کارکتر یا لحن مشخصی دارند. برخی از قدرت‌ها خوب و آرامش بخش به نظر می‌رسند، مانند درمان زخم‌ها یا سپرهای جادویی دفاعی، اما قدرت‌های دیگر ماهیتی تیره، زننده و وحشتناکی دارند.

قدرت‌های تاریک‌ترین انیمه‌ها ممکن است به دلیل طراحی‌شان برای آسیب رساندن یا کشتن دیگران، به نظر ترسناک باشند. گاهی اوقات، این قدرت‌ها هزینه‌های سنگینی دارند یا هدفی تاریک را دنبال می‌کنند که اکثر قهرمانان از آن اجتناب می‌کنند.

Shigaraki’s Decay (My Hero Academia)

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای
ترسناک ترین قدرت های انیمه ای

در انیمه (My Hero Academia)، قدرت تخریب شیگاراکی یک قدرت وحشتناک و بسیار قوی است که منجر به خارش پوست او شده و به او میل سیری ناپذیری برای از بین بردن همه چیز را داده است. او با لمس هر چیزی می‌تواند آن را تخریب کند.

این مسئله شامل هر چیزی، از یک سطح کوچک گرفته تا شهری کامل با تمام ساکنان آن است. اگرچه شیگاراکی در کودکی می‌خواست قهرمان شود، اما قدرتش برای او زندگی منزوی و شرورانه‌‍ای  تضمین کرد. او علیرغم آرزوهای کودکی‌اش، هرگز برای تبدیل شدن به عنوان یک قهرمان ساخته نشده بود.

Killua’s Heart Harvesting (Hunter X Hunter)

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای
قدرت های تاریک انیمه

در انیمه “هانتر ایکس هانتر”، کیلوا در خانواده‌ای از قاتلان زندگی می‌کند، بنابراین این امر عادی است که در روش‌های خشونت‌آمیز مبارزه استعداد داشته باشد. با این حال، قابلیت جمع‌آوری قلب او بسیار شگفت‌آور است.

کیلوا قادر است با لرزاندن انگشتان خود، قلب شخص دیگری را از راه دور بیرون بکشد، قبل از اینکه آن شخص حتی بفهمد چه اتفاقی برایش افتاده است. کیلوا از استفاده از این روش‌های خشونت‌آمیز خوشحال و رضایت‌مند نیست، اما اگر دوستانش در خطر باشند یا اگر نتواند با سایر توانایی‌های خود، شخصیت شروری را شکست دهد، قطعاً از این روش خشونت‌آمیز استفاده خواهد کرد.

Itachi’s Dojutsu: Powerful Calm (Naruto)

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای
قدرت های دارک‌ انیمه

در انیمه ناروتو، قدرت دوجوتسوی ایتاچی اوچیها به نام “آرامش قوی”، حریفان را به داخل یک سیاهچاله کشیده و به دنیای توهمات هدایت می‌کند. هدف‌ها و قربانیان ایتاچی پس از ورود به داخل سیاهچاله، دیگر نمی‌توانند فرار کنند. این قدرت ترسناک از تسوکویامی ایتاچی نشأت می‌گیرد و تقریباً غیرقابل شکست است.

اهداف ایتاچی نمی‌توانند از تأثیر نابودکننده “آرامش قوی” فرار کنند یا آن را از بین ببرند. حتی اگر یک کاربر دیگر از جنجوتسو در داخل سیاهچاله گیر کند، نمی‌تواند آن را شکست دهد و باید آسیب روانی (آرامش قوی) را در کل بدن خود تحمل کند. پس از بازگشت به دنیای واقعی، آن‌ها به کما رفته و به مرگ محکوم می‌شوند.

Mannish Boy’s Death Thirteen (Jojo’s Bizarre Adventure)

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای

در (Jojo’s Bizarre Adventure)، بسیاری استندهای ترسناک وجود دارند، اما تنها چند تا از آن‌ها با مرگ سیزده (Death Thirteen)، که توسط (Mannish Boy) کنترل می‌شود، می‌توانند رقابت کنند. قربانیان مرگ سیزده در خواب خود شکار می‌شوند.

قربانیان نمی‌توانند از رویای خود بیدار شوند و اگر بیدار شوند، نمی‌توانند آن را به همراهیان خود یادآوری کنند. در غبار صلیبی، کَکیوئن قربانی این استند شد و تنها به خاطر اینکه هنگام خوابیدن نشانه‌ای را روی دستش حک کرد، این مسئله را به یاد آورد. اگر کسی در رویا بمیرد، در زندگی واقعی نیز می‌میرد.

Fyodor’s Crime & Punishment (Bungou Stray Dogs)

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای

در انیمه “بانگو استری داگز”، قدرت فئودور داستایوفسکی به نام “جرم و مجازات” که یکی از 10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای است به او این امکان را می‌دهد تا با یک لمس شخصی را به راحتی بکشد. اگرچه جزئیات این قدرت در حال حاضر نامعلوم است، اما آشکار است که تأثیر “جرم و مجازات” فوری، ویرانگر و غیرقابل جبران است.

همچنین ممکن است به میل فئودور برای حذف کاربرانی با توانایی «کتاب» کمک کند و آن‌ها را گناهکار تلقی کند. او همچنین فکر نمی‌کند که از بقیه کاربران قدرت برتر است. همچنین اشاره شده است که فئودور مخالف ایده کشتن افراد است، اما فقط این کار را به عنوان یک شرارت انجام می‌دهد و قربانیان خود را به عنوان خسارت جانبی می‌بیند.

Barragan Luisenbairn’s Respira (Bleach)

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای

ده اسپادا در انیمه بلیچ که هر کدام نماینده‌ی جنبه‌ای متفاوت از مرگ هستند، اسپادا شماره 2، باراگان لویسنبیرن، دارای یکی از 10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای است. او نماینده جسارت بی‌نهایت زمان است، به این معنی که تمامی چیزها در نهایت به پوسیدگی و خاک تبدیل می‌شوند.

هاله مرگ باراگان در حال حاضر جز 10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای است، اما در حالت آزاد شده خود، می‌تواند از قدرت “رسپیرا” استفاده کند و ابری از مرگ را از دهان خود پخش کند. هر چیزی که به آن دست بزند، تقریباً در لحظه فاسد می‌شود. به عنوان مثال دست سروان سوی فون در چند ثانیه پس از تماس با پوستش، تا استخوان فاسد شد.

Muzan Kibutsuji’s Blood (Demon Slayer)

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای

در انیمه (Demon Slayer)، بیشتر دیوها قدرت‌های ترسناک و ناخوشایندی دارند، مانند قدرت انمو برای کشتن افراد در خواب و سم مرگبار گیوتارو. با این حال، به طور کلی، موزان کیبوتسوژی، پادشاه دیوها، تاریک‌ترین قدرت را دارد: قدرت تبدیل هر انسانی به دیو.

این قدرت یکی از 10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای است زیرا موزان می‌تواند با یک ضربه ، یک شخص را به صورت دائمی از انسانیت خود محروم کند و زندگی او را به هم بزند. بسیاری از افراد با اراده خود به موزان می‌پیوندند تا دیو شوند، اما یک بار موزان یک مرد در توکیو را چنگ انداخت و در عرض چند ثانیه او را به یک هیولا تبدیل کرد و به آسانی خانواده او را به هم زد.

Ghoul Cannibalism (Tokyo Ghoul)

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای

در دنیای توکیو غول، بسیار کم پیش می‌آید که غول‌ها به آدم‌خوار تبدیل شوند، زیرا گوشت غول طعم خوبی ندارد و بسیار نادر است که این رفتار به نتیجه برسد. تعدادی از غول‌ها مانند شخصیت اصلی کِن کانِکی از کانیبالیسم قدرتمندتر و قدرت جدیدی به نام کاکوجا کاگونه به دست آوردند.

کانیبالیسم موفق به معنای قدرت رزمی بسیار افزایش یافته و کاگون زره مانند است. کاکوجای خود کِن به شباهت با یک سوسمار معروف است که تم ترسناک آن را تقویت می‌کند. این قدرت تاریک همچنین باری بر دوش کِن بود زیرا باعث می‌شد وحشی شود و گاهی اوقات به افرادی حمله کند که به طور عادی به آن‌ها حمله نمی‌کرد.

Creating Philosopher’s Stones (Fullmetal Alchemist: Brotherhood)

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای

در انیمه (Fullmetal Alchemist)، فرآیند دقیقی برای ساخت سنگ فیلسوف را به طور مستقیم نشان نمی‌دهند، اما بدون شک شامل کیمیاگری‌ای است که یک قدرت در این انیمه و همچنین جز 10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای به حساب می‌آید، و همچنین شامل قربانی کردن‌هایی هم می‌شود. برای ساختن تنها یک سنگ، صدها یا حتی هزاران قربانی زنده انسانی مورد نیاز است.

این باعث می‌شود که هر سنگ، مجموعه‌ای از روح‌های انسانی فشرده شده باشد و وقتی که شخصیت اصلی ادوارد الریک این موضوع را فهمید، وحشت کرد. او و آلفونس موافقت کردند هرگز از این سنگ‌ها استفاده نکنند، اگرچه ادو برای سنگ انوی یک استثنا قائل شد تا او و انوی و لینگ یائو بتوانند از شکم گلانتی فرار کنند.

Writing In The Death Note (Death Note)

10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای

در انیمه (Death Note)، دفترچه‌های مرگ از دنیای شینیگامی (جهان مرگ) هستند. هر کسی که نام یک فرد را در یک دفترچه مرگ بنویسد و این کار را به درستی انجام دهد، هدف مورد نظر را به قتل می‌رساند و کاربر حتی می‌تواند شرایط مرگ قربانی خود را تعیین کند.

شخصیت اصلی انیمه، لایت یاگامی، دفترچه خود را در راه‌های تاریک‌تری استفاده کرد، از جمله خیانت به افرادی که به او اعتماد کرده بودند. هر کس دیگری هم می‌تواند از این دفترچه‌ها برای پیشرفت یا کشتن افرادی که دوست ندارند، استفاده کند و مرگ این افراد را به تمیزی یا وحشتناکی که خود بخواهند، انجام دهند و این واقعا یکی از 10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 مورد از دارک ترین قدرت های انیمه ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *